Gaya Hidup

Renault Mulai Kerja Program Pilot Carsharing Dengan Perkhidmatan Mobility Renault Baharu

Groupe Renault hari ini mengumumkan Renault MOBILITY, yang telah dalam fasa percubaan sejak Jun 2016 pada tapak La Défense (Perancis), dengan kerjasama kumpulan pengedar Schumacher Renault Bellini. Dengan perkhidmatan ini, Renault akan menawarkan orang ramai dan syarikat-syarikat kenderaan di bawah skim perkongsian kereta, dengan kedua-dua kenderaan enjin elektrik dan pembakaran (ZOE, Captur, Clio). jenama Renault bertujuan untuk membangunkan penyelesaian di kawasan bandar dan luar bandar melalui rangkaian rakan kongsi, untuk menawarkan perkhidmatan benar-benar tempatan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Selain kegunaan individu, pekerja syarikat ini kemudian boleh menggunakan kenderaan jenama Renault atau lain-lain, di bawah skim carsharing yang baik untuk perniagaan dan perjalanan peribadi. Kos akan ditanggung oleh syarikat itu untuk semua kegunaan perniagaan dan dibilkan kepada pekerja untuk kegunaan peribadinya. Perkhidmatan sudah berada di Plessis-Robinson (Perancis) sejak akhir 2015.

Seorang pemain baru dalam pasaran carsharing di Perancis, Renault MOBILITY menggunakan penyelesaian teknologi disediakan oleh RCI Mobility, anak syarikat RCI Bank dan Servis. Sistem ini akan dilancarkan secara rasmi untuk Paris Motor Show, yang akan berlangsung pada bulan Oktober.

Renault MOBILITY adalah mudah, mudah dan cepat. Pendaftaran dan tempahan pada http://renault-mobility.com

 

 

 

Previous post

Martin Rump Ungguli Pusingan 4 Piala Audi R8 LMS

Next post

Kereta Jaguar Akan Berkomunikasi Dengan Kereta-Kereta Lain Tidak Lama Lagi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *