Gaya Hidup

Ford dan SDAC Menganjurkan Rumah Terbuka ‘Raya Get Together with Ford Family’

Sebagai sebahagian daripada sambutan berterusan perayaan Hari Raya, Sime Darby Auto Connexion (SDAC) menjadi tuan rumah ‘Raya Get Together with Ford Family’ rumah terbuka di semua bilik pameran Ford di seluruh negara dari 22 hingga 24 Julai.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

sambutan rumah terbuka itu bertujuan untuk memupuk hubungan yang lebih erat di kalangan semua pelanggan Ford dan juga sebagai menunjukkan penghargaan syarikat kepada pelanggan sepanjang bulan Syawal, dengan peniaga menyediakan hidangan Raya 10:00-18:00 setiap hari.

Print

Pelanggan yang membuat tempahan dan pendaftaran untuk Focus, Fiesta atau EcoSport di rumah terbuka atau bila-bila masa sehingga 31 Julai ini akan turut ditawarkan rebat tunai yang menarik sehingga RM14,000 untuk Focus, sehingga RM13,000 untuk Fiesta dan sehingga RM12,000 untuk EcoSport. Rumah terbuka akan dibuat lebih istimewa dengan hadiah -hadiah yang akan diberikan kepada pemenang cabutan bertuah Ramadhan Raya Lucky bulan lalu. Lima pelanggan bertuah akan dihadiahkan dengan jongkong emas 10g, manakala 50 pelanggan akan membawa pulang unit navigasi GPS.

 

 

Previous post

Rolls-Royce Dawn Tiba di Malaysia - Harga Dari RM4 Juta

Next post

Periksa Status Kenderaan Anda Di Laman Web UMW Toyota

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *