Gaya Hidup

Bentley Kuala Lumpur Mengilhamkan Pelajar Menjadi Luar Biasa

Pertandingan Bentley #BeExtraordinary International School, yang dimulakan oleh Bentley Kuala Lumpur dan British High Commission Kuala Lumpur, berlangsung di Alice Smith School hari ini, di mana HRH Duke of York, Prince Andrew mempersembahkan pasukan yang menang, Sekolah Antarabangsa di ParkCity, dengan Bentley Experience di Asia Le Mans Series.

09 Bentley BeExtraordinary - Continental GT V8S

Bentley Kuala Lumpur, sempena kempen Education is GREAT dimulakan oleh British High Commission Kuala Lumpur, menyediakan platform untuk Sekolah Antarabangsa untuk mereka bentuk Bentley yang akan dilancarkan pada tahun 2050, yang meliputi perbaikan keunggulan reka bentuk British, sebagaimana Bentley dikenali.

Bersempena dengan lawatan HRH Duke of York, Putera Andrew ke Alice Smith School, semua pasukan mempunyai peluang mempersembahkan, serta menghuraikan konsep mereka kepada The Duke secara peribadi. Pelajar-pelajar amat teruja mengenai peluang dan menerima galakan berharga daripada The Duke.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Sekolah-sekolah yang mengambil bahagian dalam pertandingan ini; Alice Smith School, British International School, Epsom College Malaysia and International School di ParkCity.

00 Bentley BeExtraordinary & The Duke of York

Hadiah pertama Pertandingan Bentley #BeExtraordinary International School Competition dimenangi oleh International School di ParkCity, diumumkan hari ini, dan Duke menghadiahkan pasukan yang menang dengan hadiah Bentley Experience di Asia Le Mans Series.

Disebabkan oleh perbezaan skor yang marginal antara pasukan yang menang dan naib juara, Pengalaman Bentley di Asia Le Mans Series telah dilanjutkan kepada naib juara; Alice Smith School.

Pasukan yang mengambil bahagian juga telah dihadiahkan dengan barang dagangan Bentley eksklusif sebagai ganjaran untuk mempamerkan idea-idea yang di luar kebiasaan. Bentley Kuala Lumpur juga akan memaparkan konsep yang dikemukakan oleh pelajar, di bilik pameran berprestij di Kuala Lumpur.

 

Previous post

Yamaha MT-09 Tracer Dilancarkan - RM59,900 (CBU)

Next post

Volkswagen Malaysia dan Nana Mahazan Sokong Matlamat Keselamatan Kanak-Kanak Dengan Peraduan Online

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *