Gaya Hidup

Volkswagen Malaysia Lancar Promosi Raya Dengan Rebat Tunai Dan “Duit Raya”

Hari Raya kali ini, pulang ke rumah dan jadilah bahan bualan di kampung dengan rebat “Duit Raya” sebanyak RM2,000 untuk semua model Volkswagen yang ditawarkan mulai sekarang hingga 31 Julai 2016.

Model-model terpilih seperti Golf, Beetle dan Volkswagen CC akan menikmati rebat tunai tambahan, selain daripada promosi “Duit Raya” ini. Tawaran ini adalah sementara stok masih ada. Rebat tunai juga berbeza dan bergantung kepada model.

Beetle

Vento yang dilancarkan baru-baru ini turut menikmati Promosi Raya. Volkswagen akan membayar bayaran bulanan anda sehingga akhir tahun untuk kereta yang ditempah dalam tempoh promosi ini.

Untuk layak menerima promosi ini, semua tempahan mestilah dibuat dalam tempoh promosi. Ia tertakluk kepada terma dan syarat, sehingga stok masih ada.

Polo

Dengan Hari Raya bakal menjelang tidak lama lagi, inilah masa terbaik untuk mengunjungi pengedar Volkswagen berhampiran dan pandu pulang model pilihan anda pada harga yang hebat.

Untul maklumat lanjut mengenai Promosi Raya Volkswagen 2016, kunjungi bilik pameran Volkswagen berhampiran atau layari laman web www.volkswagen.com.my.

Previous post

Ford Mustang Baharu Diserahkan Kepada Pemilik Pertama Di Malaysia

Next post

Jump Start Ketika Kecemasan: Apabila Berasa Ragu, Rujuk

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *