Gaya Hidup

Pengguna Grab Boleh Guna Aplikasi Grab di luar Asia Tenggara & Tempah Lyft di AS Mulai Hari Ini

Grab (sebelum ini dikenali sebagai MyTeksi di Malaysia), platform panggil-naik terkemuka di Asia Tenggara, kini boleh didapati untuk kali pertama di luar rantau ini. pengguna Grab yang dalam perjalanan ke Amerika Syarikat dari Asia Tenggara boleh menempah tunggangan di lebih 200 bandar-bandar AS mulai hari ini, dengan integrasi Lyft dalam aplikasi Grab kini lengkap. Ini merupakan sebahagian daripada komitmen Grab untuk menyediakan penyelesaian yang membuat aplikasi Grab pengalaman yang lancar, sama ada dalam perjalanan merentas sempadan, bayaran atau perkhidmatan baru.

Integrasi  Grab dan Lyft dua hala akan disiarkan secara langsung pada minggu-minggu akan datang, yang membolehkan pengguna di Asia Tenggara (SEA) dan Amerika Syarikat untuk menempah tunggangan melalui aplikasi asli apabila mereka pergi mengembara. Ini adalah  integrasi dua hala pertama dipaparkan secara langsung dalam perjanjian rideshare global antara Didi Chuxing, Grab, Lyft dan Ola diumumkan pada bulan Disember 2015 – satu perkongsian yang mencapai hampir 50 peratus daripada penduduk dunia, termasuk berjuta-juta pelancong antarabangsa di seluruh China, Asia Tenggara, Amerika Syarikat dan India tahunan.

Hari ini, satu dalam sembilan pengguna telefon pintar di Asia Tenggara adalah pengguna Grab, dengan akses kepada armada pengangkutan darat yang terbesar di rantau ini termasuk teksi, kereta persendirian dan perkhidmatan motosikal. Intigrasi Grab-Lyft membolehkan pengguna Grab menambah akses perkhidmatan ridesharing terkemuka di lebih 200 bandar-bandar AS di mana Lyft beroperasi dan sebaliknya, perkhidmatan rideshare di 30 bandar di enam negara-negara di Asia Tenggara.

3 - Grab Integration in Lyft App 1

Previous post

London Black Cab Bertukar Electric

Next post

Absolute Thai Hot Pot. Bangsar Village I. Jejak Makan ROSS Eat Beat Ep. 30

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *