Konsep / Lakaran / Intipan

Apollo Tyres Sekarang Di Malaysia

Selepas membuat kehadirannya dirasai di Thailand dan Indonesia, Apollo Tyres hari ini mengumumkan penubuhan pejabat di Malaysia, yang merupakan pasaran automotif ketiga terbesar di rantau ASEAN. Satish Sharma, Presiden, Asia Pasifik, Timur Tengah & Afrika (wilayah APMEA), Apollo Tyres Ltd merasmikan pejabat syarikat Malaysia mereka di hadapan rakan-rakan perniagaan terpilih dan pegawai-pegawai syarikat.

ss_apollo_WEB PAGE_1440X777_cTc

Selepas penubuhan hab jualan & pengedaran hab di Bangkok untuk rantau ASEAN, Apollo Tyres telah memberi tumpuan kepada memperluaskan kehadirannya di Asia Tenggara. Syarikat itu mensasarkan bahagian yang lebih besar pai dalam pasaran penggantian tayar Malaysia, yang mempunyai kapasiti tahunan sebanyak 580,000 radials lori bas dan 9.5 juta tayar kereta penumpang. Apollo Tyres sedang membina sebuah pasukan yang lengkap untuk penjualan dan kakitangan perkhidmatan untuk perkhidmatan pelanggan Malaysia.

Apollo Tyres Malaysia 1

Bercakap pada perasmian pejabat Malaysia, Satish Sharma, Presiden, Asia Pasifik, Timur Tengah dan Afrika, Apollo Tyres Ltd berkata, “Sejak 2-3 tahun yang lepas kita telah membuat kemajuan yang stabil dalam pasaran Malaysia kerana ini adalah pasaran penting untuk pertumbuhan kami di rantau ini.

Speaking on the inauguration of the Malaysian office, Satish Sharma, President, Asia Pacific, Middle East & Africa, Apollo Tyres Ltd said, “Over the past 2-3 years we have been making steady inroads into the Malaysian market as this is a pivotal market for our growth in the region.

apollo tires3

 

Previous post

Kemenangan Pertama Untuk Lamborghini Huracán GT3 Di British GT

Next post

Enjin Tahunan Antarabangsa : Audi 2.5 TFSI Adalah Terbaik Dalam Kelas

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *