Berita Auto

Ford GT Online Configurator Kini LIVE!

Pelanggan yang ingin memiliki salah satu daripada Ford GT supercars ultra-berprestasi tinggi serba baru secara rasmi boleh mengemukakan permohonan mereka hari ini di Ford GT.com.

Frozen-White-Ford-GT-Race-Red-Stripe-Overhead

Pengeluaran terhad Ford GT semua-baru yang diilhamkan Performance Ford wujudkan satu pengalaman yang berfokuskan pelanggan yang unik untuk membantu memilih pemilik potensi untuk kereta super baru ini. Permohonan yang diluluskan akan bekerjasama dengan Ford GT Concierge Service baru untuk pengalaman pembelian peribadi.

Liquid-Blue-Ford-GT-Frozen-White-Stripe-facing

Pemohon akan mempunyai peluang untuk mengenal pasti pengedar Ford pilihan mereka dalam pasaran GT yang diluluskan dan, jika diluluskan, akan melengkapkan pembelian mereka dengan bantuan peniaga mereka dan Ford GT Concierge Service baru.

Liquid-Blue-Ford-GT-rear-three-quarter

Pemohon yang diterima dari seluruh dunia akan dihubungi oleh concierge dan diberikan satu pengalaman yang eksklusif – bukan sahaja melalui pesanan dan penghantaran tetapi melalui tahun pemilikan.

Liquid-Red-Ford-GT-Frozen-White-Stripe-front-three-quarter

Untuk pengeluaran, lima warna boleh dipasangkan dengan salah satu daripada tujuh warna jalur yang berbeza, memberikan Ford GT pelanggan banyak pilihan untuk merekakan kenderaan mereka sendiri sebagaimana unik yang mereka mahu.

Harga bagi Ford GT dijangka mempunyai harga yang di tengah-tengah $400,000 tidak termasuk destinasi dan penghantaran.

Ford GT akan menjadi salah satu produk Ford yang paling terhad. Pengeluaran hanya 250 unit setiap tahun, dan tempoh pesanan awal akan meliputi tempoh dua tahun pertama pengeluaran – 500 kenderaan.

Triple-Yellow-Ford-GT-front-three-quarter

Proses permohonan berasaskan web untuk pusingan pertama permohonan untuk Ford GT serba baru ditutup pada 12 Mei 2016, 23:59 EDT.  Binalah Ford GT anda hari ini di Ford GT.com.

The web-based application process for the first round of applications for the all-new Ford GT closes on May 12, 2016, at 11:59 p.m. EDT. Build your Ford GT today at FordGT.com.

Previous post

Bagaimana Ford Merancang Menggunakan Teknologi Boleh Pakai Membina Kereta Pintar

Next post

3M Malaysia Memperkenalkan 3M Scotchshield™ Crystalline Security AutoFilm

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *