Berita Auto

VW Siar Kempen Iklan Baru TANPA Das Auto

Volkswagen melancarkan kempen  baru 360 darjah dibeberapa pasaran. Tujuan kempen ini adalah untuk mengukuhkan kepercayaan dalam jenama dan meletakkan tumpuan kembali kepada rakyat. . “Di belakang setiap kereta yang kami jual bukan saja seorang pelanggan, tetapi juga ada cerita. Ramai orang di seluruh dunia mengaitkan kenderaan kami dengan kenangan, kerana Volkswagen adalah sebahagian daripada kehidupan mereka. Dalam erti kata lain, Volkswagen telah, dan masih, ‘kereta rakyat’, “jelas Jürgen Stackmann, Ahli Lembaga Pengurusan jenama Volkswagen Passenger Cars bertanggungjawab Jualan, Pemasaran dan Selepas Jualan.

Beliau mengulas bahawa ini adalah hanya langkah pertama yang dapat dilihat, kerana seluruh syarikat itu kini dalam proses peralihan. Stackmann meneruskan: “Kami telah kehilangan kredibiliti dan kepercayaan beberapa bulan kebelakangan ini. Sekarang kita sedang melakukan semua yang kita boleh untuk memenangi semula itu”. Beliau menjelaskan bahawa penarikan balik kenderaan diesel yang terjejas dengan isu kelulusan yang pertama dikeluarkan oleh Persekutuan dan Lembaga Pengangkutan telah berjaya dimulakan dan kini sedang dilaksanakan langkah demi langkah.

Ini adalah kempen 360 darjah untuk TV, media cetak dan talian. Iklan TV ini memberikan wawasan ke dalam kehidupan watak utama, berkongsi saat-saaat mereka dengan pelbagai model Volkswagen di sepanjang jalan dan menonjolkan detik-detik istimewa dalam kehidupan mereka. Anders-Sundt Jensen, Ketua Komunikasi Pemasaran di jenama Volkswagen Passenger Cars, berkata: “Ini adalah satu kempen emosi menonjolkan bahawa jenama Volkswagen dan produknya adalah sebahagian daripada kehidupan manusia semua generasi. Ia berpusat pada imej dari kehidupan sebenar, imej orang, pelanggan-pelanggan kami – jenis imej yang anda mungkin mendapati mana-mana sahaja, bila-bila masa, di seluruh dunia. “

Tunggu dan lihat. Akan datang.

vw ad1

 

Previous post

Hyundai Sonata Dinama Kereta Keluarga Terbaik Kelley Blue Book

Next post

Pelawak Pelakun Jerry Seinfeld Menjual Kebanyakan Koleksi Porsche dan Volkswagen Beliau

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *