Gaya Hidup

Dietmar Voggenreiter – Ketua Jualan dan Pemasaran Audi AG Baru

Ia agak jelas bahawa untuk kedua-dua Audi AG dan Volkswagen Group, pasaran China adalah amat penting. Sebagai salah satu pasaran yang paling sukar untuk masuk dengan sekatan yang dikenakan oleh kerajaan dan juga tiruan reka bentuk, mereka yang bekerja di bawah payung Audi di China biasanya diuji oleh api.

Dietmar Voggenreiter adalah salah satu daripada orang-orang ini. Beliau belajar pentadbiran perniagaan dengan memberi tumpuan kepada teknologi di Universiti Stuttgart. Di sana, beliau memperoleh doktor falsafah dalam bidang ekonomi dan sains sosial pada tahun 1998. Voggenreiter kemudian memulakan kerjayanya di firma perundingan pengurusan Horváth & Partners, di mana beliau kemudiannya mengetuai Kecekapan Pusat Industri Automotif.

Beliau berpindah ke AUDI AG pada tahun 2002. Beliau pada mulanya mengambil alih tugas pengurusan dalam Controlling di ibu pejabat Ingolstadt. Pada tahun 2005, beliau bertanggungjawab untuk perancangan korporat strategik. Beliau banyak menyumbang dalam kapasiti ini untuk membangunkan pelan tindakan korporat Audi “Strategi 2015.”

Pada tahun 2007 Voggenreiter mengambil alih perniagaan China syarikat di Ingolstadt. Dua tahun kemudian beliau berpindah ke Beijing sebagai Presiden Audi China Enterprise Management Co. Ltd., sebuah anak syarikat milik penuh AUDI AG. Beliau telah dilantik sebagai Wakil Ketua AUDI AG pada tahun 2013.

 

Previous post

Mazda Koeru Mungkin Jadi SUV CX-7 Baru

Next post

Nissan di Tokyo Motor Show Dipersembahkan oleh Carlos Ghosn

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *