Gaya Hidup

Alami Proton 2015 Sukses Besar

Alami PROTON 2015 yang telah dianjurkan oleh PROTON Holdings ditutup secara rasmi pada 07:00 ptg Ahad 4 Oktober, dengan lebih daripada 17,000 pelawat ke karnival 2 hari walaupun jerebu yang semakin buruk pada hujung minggu.

Launch-Ceremony-on-Alami-PROTON-Carnival-2015-1-620x350 (1)

Seorang guru dari Sekolah Kebangsaan Puchong, Selangor, Zunaini Zakaria, 37, telah diumumkan sebagai pemenang bertuah utama sebuah Proton Iriz pada hari pertama karnival ini selepas dia ujian memandu Proton Exora SP bersama suami dan keluarga.

Alami-PROTON-Carnival

Pada hari kedua karnival itu, Abdul Alim Abdullah, 38, yang berasal dari Sepang untuk memandu uji Saga baru Plus terkejut telah memenangi hadiah utama sebuah kereta Proton Suprima S. Ini adalah sebahagian daripada kemuncak utama karnival ini di mana pengunjung mengambil bahagian dalam “Test Drive & Win A Car” program.

PROTONs-showroom

Kemuncak majlis itu ialah konsert khas oleh legenda popular rock Malaysia Amy Search dan Ratu Rock kita sendiri, Ella dan cabutan bertuah kedua-dua hadiah utama  Iriz dan hatchback yang telah disampaikan padap engunjung di kedua dual hari.

Winner-of-Grand-Lucky-Draw-Suprima-S (1)

Previous post

Lexus Tunjuk IS Sports Sedan Baru. Dari RM298,000.

Next post

Nissan Bawa 3 Kereta Konsep Kepada Tokyo Motorshow

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *