Gaya Hidup

Volkswagen Lancar Passat GTE – Teknologi Hibrid Yang Sangat Berkesan Bagi Segmen D

Volkswagen melancarkan Golf GTE? Hebat. Volkswagen melancarkan Passat baru? Seorang pemimpin kelas, pasti. Tetapi Passat GTE baru ini adalah gabungan menarik powertrain hibrid hebat, di dalam kereta kelas Passat. Dan ianya menyediakan pelanggan dengan alternatif yang lebih menarik kepada hanya hibrid semasa dalam segmen ini.
VW-Passat_GTE_121
Model GTE direka untuk plug-in hibrid, tidak seperti konsep semua elektrik yang GTE bermula dengan. Ianya laju juga, menawarkan output kuasa gabungan sebanyak 218 PS. Ciri-ciri standardnya termasuk lampu LED, sistem Alert Pemandu, Automatic Post-Collision Braking, sistem Front Assist ambient traffic monitoring, City Emergency Braking, sensor hujan, ParkPilot untuk depan dan belakang, trim krom pada tingkap tepi dan tempat duduk Comfort di hadapan.
VW-Passat_GTE_11
Dengan output sistem yang luar biasa dari 160 kW / 218 PS, penggunaan NEDC jimat dengan hanya 1.6 l / 100 km dan 12.2 kWh / 100 km (Varian: 12.4 kWj) dan jarak semua-elektrik sehingga 50 kilometer, Passat GTE mentakrifkan tahap baru kecekapan dalam kelasnya. Di bawah keadaan operasi biasa Volkswagen baru sentiasa memulakan perjalanan dalam mode semua-elektrik yang bebas emisi. E-Mode juga boleh diaktifkan hanya dengan menekan satu butang, sebagai contoh pada akhir perjalanan anda memasuki kota.
Jika semua ini  berasa macam pernah dengar jer, itu kerana ia sangat serupa dengan bagaimana Hybrid Camry beroperasi, dan apa yang memberikan ia kelebihan dan tambahan kelas adalah ianya hanya boleh didapati dengan motor elektrik untuk penambahan permulaan. Dengan pengesahan Golf GTE untuk pasaran kita, alangkah baiknya jika kita dapat melihat Passat GTE juga dilancarkan di sini.
VW-Passat_GTE_07

 

 

Previous post

Panggilan Balik Volkswagen Passat di USA

Next post

Toyota Lancar JDM Yellow Limited Edition 86

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *