Berita Auto

Sedan Prestasi Serba-Baharu Alfa Dikenali Sebagai Giulia Quadrifoglio

Alfa Romeo akan mengumumkan versi rangkaian-tertinggi sedan Giulia baru yang dikenali sebagai Giulia Quadrifoglio petang ini di muzium Alfa Romeo di Arese, di luar Milan, pada ulang tahun yang ke-105 pengasas Alfa sebagai singkatan Anonima Lombarda Fabbrica Automobili.

Alfa-1

Gambar spy

 

Kereta itu juga akan diperkenalkan dangan logo Alfa versi baru. Giulia juga ditawarkan dengan enjin petrol asas 2.0 liter turbocharged unit empat silinder. Pasaran Eropah akan mendapatkan diesel termasuk 3.0-liter V-6 yang kini ditawarkan oleh Jeep dan Maserati.

alfa_giulia_2015a

Giulia disokong oleh pacuan roda-belakang/semua-roda baru Alfa platform Giorgio. Fiat Chrysler telah melabur $8 billion dalam usaha untuk meningkatkan jualan global tahunan Alfa kepada 400,000 unit menjelang tahun 2018 daripada 70,000 unit tahun lepas dan tahun berakhir kerugian pada jenama yang mengalami kekurangan produk baru.

Alfa-2

Giulia Quadrifoglio akan ditawarkan hanya dengan pacuan roda belakang dan transmisi manual, sumber-sumber berkata pada pengumuman hari ini. Hood fiber karbon dan bumbung membantu mengurangkan berat badan kira-kira 1,500kg.

alfa-romeo

Logo baru.

 

Previous post

Ford Bekerjasama dengan Ekosistem Inovasi Lembah Silikon

Next post

Generasi ke-2 MINI Clubman Lagi Besar Dan Mempunyai 6 Pintu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *