Berita Auto

Kereta Sport Avocet Sekarang Dijual

Program kereta sport Avocet, termasuk rekabentuk, pek data, pengeluaran dan hak harta intelek, adalah untuk dipasarkan untuk dijual di peringkat antarabangsa sebagai produk pasaran siap-jual, dengan jelas, peluang yang luas untuk varian masa depan, pilihan serta componentry alternatif

Avocet-@-Snetterton-1

Pengasas MMI dan Pengarah Urusan, Martin Miles berkata: “Kami telah melakukan semua yang kami inginkan – dan banyak lagi. Hasilnya adalah Avocet kini merupakan kereta yang sangat kompetitif yang menggabungkan penggayaan, body dua tempat duduk yang ultra-ringan dengan dinamik casis yang luar biasa dan prestasi yang hebat…..dan kami telah mencapainya dan masih mengekalkan harga model kami iaitu sub-£30,000 (harga atas jalan)

Avocet-02

“Sekarang juga masa yang sesuai untuk projek ini terus bergerak – supaya pemilik atau kepimpinan baru, dengan atau tanpa bantuan kami, boleh mempercepatkan rancangan potensinya sendiri untuk masuk awal ke dalam pasaran, kerana kami telah melakukan semua kerja-kerja serta pembangunan. Kelewatan pembangunan adalah yang biasa meletakkan rancangan pengenalan produk dibelakang, apabila syarikat-syarikat cuba untuk bertindak balas kepada peningkatan dalam pasaran. Model Avocet sudah bersedia – sekarang.

Avocet-@-Snetterton-0

Rangkaiankuasa standard menggabungkan enjin 2.5liter Ford yang membangunkan 150hp. Versi up-rated 225bhp dibangunkan oleh Mountune, telah dimasukkan sebagai pilihan pesanan khas. Berat keseluruhan kira-kira 700kilogram, dalam kuasa terma berat, kedudukan Avocet adalah yang terlaju – dengan masa 0.60 dalam masa 5 saat, membuatkan kereta ini sangat kompetitif.

Avocet-@-Snetterton-2

Previous post

Aston Martin Konsep DBX Untuk Lake Como

Next post

Trak Pikap Renault Akan Tiba

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *