Berita Auto

Aston Martin Konsep DBX Untuk Lake Como

Aston Martin sekali lagi kembali ke Lake Como di Itali hujung minggu ini, mempamerkan Konsep DBX baharu yang menakjubkan di Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2015. Terlibat dalam kelas acara berprestij Kereta Konsep dan Prototaip, Konsep DBX pemikiran konvensional mengenai segmen mewah untuk masa depan baru yang berani untuk perjalanan GT pada abad ke 21.

aston-martin-dbx-concept_02

Diperkenalkan di Geneva International Motor Show, Konsep DBX meluaskan jenama mewah ikonik British dan mencapai lebih kepada pelbagai pelanggan global berbanding sebelum ini.

aston-martin-dbx-concept_03

Mampu menampung empat orang dewasa dengan selesa, konsep ini juga berhati-hati mempertimbangkan tentang praktikal seharian. Ia mempunyai kapasiti luggage, manakala kerja-kerja logam bahagian luar menekankan pendekatan jenama ini menggunakan bahan-bahan yang asli dan diperbuat daripada aluminium billet dimesin dengan kelihatan garispengisaran dalam pertukangan bertujuan untuk dilihat sebagai barang hiasan kereta.

aston-martin-logo-3

Kemasan cat unik – Black Pearl Chromium – telah dicipta khas untuk kelihatan sama dengan mutiara hitam tulen, dan terdiri daripada satu lapisan mikro-halus krom untuk menyampaikan tahap pantulan yang tidak boleh diperolehi melalui kemasan cat biasa.

aston-martin-dbx-concept_08

Dibahagian dalaman, penggunaan bahan standard bukan-automotif memberikan suasana cocooning dan lembut yang unik.

aston-martin-dbx-concept_07

aston-martin-dbx-concept_01

aston-martin-dbx-concept_09

Previous post

Fakta-fakta Mitsubishi Triton 2015 Yang Anda Perlu Tahu

Next post

Kereta Sport Avocet Sekarang Dijual

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *