Gaya Hidup

Isuzu Malaysia Ucap Selamat Tinggal pada  Ishida dan Oyama (Pengurusan Kilang)

Hari ini, Isuzu, wartawan permotoran dan peminat mengucapkan selamat tinggal kepada dua orang penting Isuzu, Daisuke Ishida dan Yasuhiko Oyama. Ishida dan Oyama kembali ke negara asal mereka di Jepun untuk meneruskan kerjaya cemerlang mereka. Ishida sebagai Ketua Pegawai Operasi dan Oyama sebagai Pengurus Besar Isuzu Malaysia mencapai sebilangan besar kejayaan semasa mereka di Malaysia.

Isuzu-1

Mereka memainkan peranan penting dalam menjadikan trak pikap D-Max sangat popular, penjualan yang konsisten hampir setiap salah satu pesaingnya kerana kebolehpercayaan, pembinaan kukuh dan nilai hebat untuk wang.

Mereka juga adalah orang-orang yang bertanggungjawab untuk memastikan bahagian trak komersial Isuzu Malaysia kekal kompetitif seperti biasa.

Isuzu-2-600x400

Baru-baru ini, di bawah bimbingan mereka, Isuzu Malaysia menolak untuk pengenalan kepada MU-X di sini, salah satu produk Isuzu berfokuskan penumpang pertama yang melanda negara kita dalam beberapa dekad. SUV 7-tempat duduk hanya tinggal beberapa hari sahaja untuk dilancarkan, dan untuk memastikan kejayaannya, Hajime Machimura dan Yosuke Sagara masing-masing akan menjawat jawatan sebagai Pengurus Besar dan Pengurus Besar Kanan.

 

Previous post

Semasa Memandu, Ada Binatang Melintas Depan Kereta Anda, Apakah Yang Anda Lakukan?

Next post

Khabar Angin Tentang Jaguar J-Pace Untuk Frankfurt Motor Show

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *