Gaya Hidup

Toyota TeenDrive365: Sebuah Siri Dokumentari Untuk Remaja Mendapatkan Lesen Memandu.

Adakah anda masih ingat pada hari anda mendapat lesen memandu anda? Adakah anda masih ingat kebebasan yang datang dengannya, dan sangkaan gementar ibu bapa apabila anda duduk memandu untuk kali pertama.  Toyota USA menjayakan satu projek dokumentari mengenai perjalanan mengumpul ilmu kemahiran ketika mengambil lesen memandu. Bermula dari proses pembelajaran hingga ke duduk memandu untuk kali pertama.

Ia merupakan satu konsep yang menarik bertujuan untuk menggalakkan keselamatan jalan raya di kalangan pemandu muda di Amerika Syarikat. Tetapi konsep itu sendiri boleh digunakan di negara serata dunia yang memerlukan lesen pemandu, dan perasaan yang datang dengannya diterima dengan meluasnya. Dan perasaan takut yang ibubapa anda lalui dengan anda, begitulah juga proses yang sama antara anda dan anak-anak anda nanti.

Toyota-TeenDrive365-2

Toyota telah bekerjasama dengan tiga pemenang anugerah photojournalists Getty Imej Reportage untuk menjelajah laluan upacara ini melalui pengalaman tiga keluarga di Los Angeles, Boston dan St. Petersburg, Fla.

Siri ini adalah sebahagian daripada TeenDrive365, inisiatif keselamatan remaja yang komprehensif dari Toyota yang membantu ibubapa dan remaja sama-sama menjadi pemandu yang selamat. Anda boleh saksikan video di sini www.TeenDrive365.com.

Toyota-TeenDrive365-3

 

 

Previous post

BMW 225d Terima Enjin Diesel 2 Liter Yang Diperbaharui

Next post

Toyota Masih Didepan Dalam Penjualan Global VW

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *