Gaya Hidup

Sedikit Drift Salji Untuk HUJUNG MINGGU Anda

Fredrik Sørlie adalah salah satu daripada pemacu yang sebahagian besarnya DI BAWAH radar, ITU HANYA sehingga dia mencapai kemasyhuran kecil dengan video  “Bring back the Touge” beberapa tahun yang lalu. Ia MEMaparkan BELIAU dan Cressida beliau MENGoyak B-Road pergunungan, MEMBAWA keretaNYA  SENGET kebanyakan masa. Populariti video ITU MENONJAKAN diA KE perhatian DUNIA, walaupun dia aktif dalam arena sukan permotoran bertahun-tahun sebelum INI, kerana beliau mempunyai hubungan rapat dengan Fredric Aasbo.

Frederik-Sorlie-600x263

Video keduaNYALAH yang benar-benar menunjukkan statusnya sebagai drifter mahir apabila beliau membuat video Nurburgring Nordschleife. Ini terbukti sebagai cermin mata lebih awam, bukan sahaja dia mempunyai satu set video yang menunjukkan perspektif DALAM kereta, tetapi beberapa penonton yang muat naik VIDEO mereka sendiri juga. Beliau dengan segera MENDAPAT GELARAN  sebagai orang besar gelongsor sekitar Green Hell DENGAN kereta klasik.

VIDEO Kali ini, dia BERTUKAR DARI JALAN TAR  KEPADA salji. Sekali lagi memaparkan Toyota Cressida yang kita semua KENAL dan cinta, dia gelincir dan GELONSOR DIANTARA pokok-pokok dengan pembantu yang cantik memberinya dia nota jalan, dengan gaya Rali.

Ini adalah seperkara yang kita semua BERANGAN lakukan pada SATU SATU HUJUNG MINGGU KITA.

Arwah Abah saya pun pakai kereta ni dulu.

Previous post

Lagu Pandu Pilihan Gohed Gostan Hari Ini - Flo Rida (feat. Sage The Gemini and Lookas) 'GDFR (Noodles Remix)'

Next post

Volkswagen Lancar Kemudahan 3S Pertama di Taiping

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *