Gaya Hidup

Red Bull Flag Off Musim F1 2015

Red Bull hari ini mengumumkan satu pesta tonton khas pada 15 Mac 2015 di Publika The Square menyambut permulaan kalendar F1 musim baru. Acara Ahad ini akan berlangsung dari 10:00 pg -10:00 mlm dan akan menampilkan Formula One pembuka musim tahun ini di Circuit Grand Prix Melbourne secara langsung pada skrin besar dari 13:00 pm dengan beberapa aktiviti interaktif dan berganjaran Red Bull Racing sepanjang  hari.

Turut diadakan, Red Bull Racing edutainment yang akan memaparkan detik-detik ulong Infiniti Red Bull Racing dari sedekad yang lampau, termasuk empat pengeluar dan empat kejohanan pemandu dalam tempoh lima tahun yang lalu. Peminat yang fikir mereka mempunyai apa yang diperlukan untuk menjadi pemandu F1 adalah dipelawa untuk meletakkan kemahiran mereka untuk ujian dalam F1 Racing Simulator yang menawarkan perlumbaan F1 dalam keadaan perlumbaan janaan komputer. Tambahan pula, peminat benar juga akan dapat menguji kemahiran mereka dalam cabaran permainan mobil Red Bull Racers yang akan diadakan di The Square sepanjang hari.

Peminat sejati pasukan Infiniti Red Bull Racing juga akan diberi peluang sekali seumur hidup mengalami F1 Grand Prix Malaysia dengan lebih dekat dan peribadi, yang akan diadakan dua minggu kemudian pada 29 Mac 2015. Acara cabaran mobil perlumbaan ini terbuka kepada semua orang awam manakala siaran skrin besar secara langsung boleh dinikmati dari salah satu kafe dan restoran sekitar Publika, The Square.

Picture-1

Previous post

Ducati Mengenepikan Kawasaki Dalam Ujian Jerez 2015

Next post

Ford Melabur Dalam Penyelidikan Kereta Panduan Sendiri

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *