Berita Auto

Nissan Umum Murano 2015

Berikut adalah generasi akan datang Nissan Murano semua baru yang menawarkan garis badan yang curvier dan lebih sensual. Ia tampan. Bahagian hadapan kelihatan lebih bersahaja, X tajam dari garis besar jeriji dibawa melalui bumper dengan lampu kabut tetap dramatik, tetapi belum tentu fokus depan. Logo terapung Nissan tetap besar dan padat. Bukan itu sahaja, crossover kini mempunyai bagian ruang dalam yang lebih elegan dan lebih banyak tempat duduk yang luas, dengan butang kawalan yang dikurangkan, pemanas tempat duduk belakang ergonomik dan moonroof berpanorama.

nissan_murano_2015_7

Dengan Murano baru, Nissan berharap untuk menarik nesters kosong kelas atasan dan pembeli hampir-mewah. Nissan telah beralih output Murano dari Jepun ke Canton Mississippi, yang kini ditugaskan untuk mengendalikan eksport global crossover, termasuk jualan di Jepun.

nissan_murano_2015_6

Murano 2015 kini 120 pound lebih ringan daripada versi yang keluar, terima kasih terutama kepada penggunaan keluli kekuatan tinggi ultra ringan di beberapa bahagian dan aerodinamik yang lebih baik. Malah, reka bentuk Murano baru mencapai pekali 0.31 drag, berbanding dengan 0.37 pada model lama. Perubahan ini telah membolehkan Nissan membuat bahan bakar Murano baru 20% lebih cekap. Nissan Murano2015 ini sama 111.2 inci jarak roda yang dari sebelumnya, tetapi lebih panjang sebanyak 2.5 inci,  lebih luas sebanyak 1.3 inci, dan lebih pendek ketinggian sebanyak setengah inci.

nissan_murano_2015_1

Crossover mewarisi banyak ciri-ciri semasa Nissan dan menanggung persamaan yang kuat kepada konsep Resonance tahun lepas dengan jeriji depan “V-motion” nya, lampu gaya bumerang, dan “garis atap terapung” terima kasih kepada D-tiang yang tidak kelihatan. lampu siang LED menerangi bahagian hadapan, manakala belakang diserlahkan denganlampu belakang LED berbentuk bumerang. Generasi Nissan X-Trail akan datangakan mengunakan beberapa ciri-ciri reka bentuk, rupa dalaman dan rasa ini.

nissan_murano_2015_3

Previous post

Pendapatan Suku Tahun Daimler Meningkat 29% Hasil dari Kejayaan Mercedes

Next post

Lamborghini Aventador LP 700-4 Roadster Terima Rawatan Novitec Torado

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *