Gaya Hidup

Jaguar XE Meperagai Pakaian Stella McCartney Untuk Paris Fashion Week

Menjelang pertunjukan Paris Fashion Week Stella McCartney pada 29hb bulan ini (September), Jaguar telah bergabung dengan pereka British yang terkemuka ini bagi fasa seterusnya dalam kempen FEEL XE sambil pengeluaran Jaguar XE baru berterusan. Kedua-dua Stella dan Jaguar mewakili yang terbaik dalam reka bentuk British dan mempunyai komitmen bersama untuk kemodenan, prestasi dan inovasi, dan Pengalaman FEEL XE adalah ungkapan falsafah reka bentuk ini.

Pengalaman FEEL XE merupakan fasa seterusnya dalam pendedahan XE, di mana Jaguar akan mengumumkan butir-butir penuh keseluruhan XE di Paris Motor Show, dari 99g / km model E-Prestasi yang sangat berkesan kepada supercharged S 250km / h yang mendebarkan.

Bersama, kedua-dua jenama mewah British berprestij ini telah mencipta Pengalaman FEEL XE; memaparkan armada mewah Stella McCartney diilhamkan oleh Jaguar yang diselimuti kain bercetakan Superhero daripada koleksi Spring 2015 beliau. Kenderaan ini akan berada dijalanan Paris pada hari Isnin 29 September, menyampaikan siri Pengalaman Feel XE yang telah di uruskan dengan teliti oleh Stella dan Jaguar untuk memberi pengguna rasai budaya yang unik Paris yang menyeronokkan.

Jaguar-XE_S_2016_02 (1)

Previous post

Infiniti G-Coupe Cabaran BMW 4 Series

Next post

Kilang Volkswagen Wolfsburg Meraikan Pengeluaran Yang Ke 42 Juta

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *