Berita Auto

Pelancaran WCWL Kelab Pemilik Chery di Malaysia dengan Gaya Megah

Chery Malaysia mengumumkan pelancaran rasmi “With Chery With Love” (WCWL), meningkatkan hubungan antara jenama dan pemilik kereta.


Chery Malaysia, dengan gembira, mengumumkan pelancaran rasmi “With Chery With Love” (WCWL) yang merupakan Kelab Pemilik Chery Rasmi di Malaysia. Inisiatif ini merupakan visi global Chery International dalam usaha memperkukuhkan hubungan antara jenama dan pemilik keretanya.

WCWL-Group-Photos-with-Owners-5.0

Acara ini menandakan satu detik kebanggaan apabila Chery Malaysia diberi penghormatan untuk menyambut Datuk Wira Dr. Lee Chong Wei sebagai wakil Pemilik Kereta Chery dan sebagai Tetamu Kehormat dalam pelancaran rasmi kelab pemilik kereta WCWL Chery ini. Lebih menarik, legenda badminton, Datuk Wira Dr. Lee Chong Wei tidak hanya mewakili dirinya sendiri tetapi juga semua pemilik kereta Chery, susulan pembeliannya Chery Omoda 5 untuk ayahnya. Kehadirannya melambangkan kesatuan dan kebanggaan yang mengikat kita bersama sebagai komuniti peminat Chery.

wcwl-NewJourneyNewLife-4.0

Inisiatif WCWL mencerminkan misi dan visi yang mendalam, tertumpu pada mendekatkan jenama Chery kepada pelanggan, menawarkan kebolehaksesan yang lebih baik, pemperibadian, pengalaman pelanggan yang dipertingkatkan, pembinaan komuniti, mempromosikan kepercayaan dan memupuk kerjasama. Ia juga berdasarkan prinsip berhubung dengan pelanggan pada tahap yang lebih mendalam, memastikan suara, keperluan dan keinginan mereka adalah keutamaan utama jenama.

WCWL-Officiate-Shot-3.0

Selain itu, bersamaan dengan pelancaran Kelab Pemilik Chery WCWL, Chery dengan bangga memaklumkan bahwa hari itu juga merupakan hari Chery International Ecology User Summit yang berlangsung di Ibu Pejabat Chery, Wuhu, China. Kedua-dua acara ini menandakan sinergi bersejarah dan memberikan pandangan kepada masa depan jenama di seluruh dunia.

Dalam Summit Pengguna Antarabangsa Chery 2023, jenama ini telah melaksanakan inisiatif amal dan merancang untuk menandatangani perjanjian dengan UNICEF dan IUCN. Mereka akan bekerja sama untuk menyediakan makanan, air bersih, kesihatan, dan pendidikan untuk kanak-kanak di negara dan kawasan yang miskin.

wcwl Officiate-Shot-1.0

Sepanjang 26 tahun pembangunan, Chery telah melaksanakan konsep hijau dengan mendalam. Tumpuan diberikan kepada pencegahan pencemaran, penjimatan tenaga, dan pengeluaran bersih, dengan pemprosesan hijau memimpin arah. Ini membolehkan Chery berkembang dari Chery di Wuhu hingga menjadi Chery di seluruh dunia.

Terus Terang:
Chery, dari menjadi jenama automotif China yang menyumbang kepada pembangunan lestari global, kini memimpin dalam membantu bandar-bandar membina ekosistem hijau. Kesungguhan dan tanggungjawab Chery telah menarik ramai peminat di seluruh dunia.

Previous post

Miliki Aston Martin V8 Vantage dengan Harga Mampu Milik!

Next post

Masa Depan Pemanduan Dengan IQ.DRIVE Volkswagen.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *