Promosi / Tawaran / Peraduan

Bermaz Umum Pemenang ‘Peugeot 9X8 di Bahrain’ di 1 Utama

Pengalaman Memenangi Peraduan Bermaz Auto: Bagaimana Peugeot 9X8 Menarik Minat Pelanggan dan Menunjukkan Komitmen Peugeot Kepada Pelanggannya

Bermaz Auto Alliance Sdn Bhd telah mengumumkan pemenang bertuah dalam kempen “Catch the Alluring Peugeot 9X8 at Bahrain” yang berlangsung dari 1 Mei hingga 31 Ogos 2023. Pengumuman ini dibuat semasa acara BAuto Showcase di 1 Utama Shopping Centre minggu lalu dan suasana di sana memang meriah serta penuh dengan kegembiraan.

En. Jason Choong Zheng Xin, pemenang yang membeli Peugeot 3008, telah berjaya memenangi peluang keemasan ke Kejuaraan Ketahanan Dunia 8 jam di Bahrain pada 4 November 2023. Syabas buat En. Jason atas kejayaan ini!

Michael Chen, Ketua Penjualan di Bermaz Auto Alliance Sdn Bhd, memberitahu bahawa respons yang diterima semasa kempen ini amat memberangsangkan. Beliau ingin mengambil kesempatan ini untuk merakamkan ucapan tahniah kepada pemenang serta penghargaan kepada semua pelanggan yang memilih Peugeot sebagai kenderaan impian mereka. Menurut beliau, kempen ini adalah sebahagian dari inisiatif untuk berkongsi pengalaman eksklusif membeli sebuah Peugeot dan meraikan warisan Peugeot dalam sukan motor.

37cmx26.1cm-Puegeot Bahrain Promo KV@23May

Sementara itu, En. Jason, yang kini memandu Peugeot 3008 berkata, beliau amat berterima kasih kepada Bermaz Auto Alliance kerana memilihnya sebagai pemenang utama perjalanan hebat ke Bahrain. Beliau memuji Peugeot 3008 yang dimilikinya sebagai sebuah kereta yang menarik perhatian.

Semasa kempen empat bulan itu, pelanggan yang membeli dan mendaftarkan Peugeot berhak menyertai peraduan ini dengan menghantar slogan kreatif semasa membeli model-model Peugeot seperti Peugeot 2008, Peugeot 3008, Peugeot 5008 dan Peugeot Landtrek.

ENG-37cmx26.1cm-Puegeot Range Bahrain Promo KV@16May

Terus Terang

Dalam dunia automotif masa kini, hubungan antara pembuat kereta dan pelanggan menjadi lebih penting dari sebelumnya. Seperti yang dapat kita lihat daripada kempen yang dianjurkan oleh Bermaz Auto Alliance, bukan sahaja pelanggan mendapat peluang untuk memenangi hadiah yang menarik, tetapi juga mendapat penghargaan dan pengalaman yang tidak ternilai. Sebagai contoh, tindakan menghantar slogan kreatif semasa pembelian membolehkan pelanggan untuk menyatakan cinta mereka terhadap jenama dan model kereta, dan ini membawa perasaan kepunyaan yang lebih mendalam. Kempen-kempen seperti ini bukan sahaja mengukuhkan hubungan antara jenama dan pelanggan, tetapi juga memperkenalkan nilai-nilai dan visi syarikat kepada pengguna baru, yang mungkin menjadi pelanggan setia di masa hadapan.

Ketika pembuat kereta bekerjasama dengan pelanggan mereka, pengalaman tersebut memang tidak ternilai. Interaksi seperti ini tentunya akan menarik lebih ramai pelanggan ke jenama tersebut. Tambahan pula, ia juga cara terbaik bagi jenama kereta untuk menunjukkan betapa mereka menghargai pendapat pelanggan mereka. Melalui inisiatif ini, Peugeot telah menunjukkan betapa ia menghargai setiap pelanggannya.

Previous post

Honda CR-V Terbaru Kini di Australia, Tak Lama Lagi di Malaysia?

Next post

Geely Galaxy E8: Bakal Jadi Proton EV Pertama di Malaysia?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *