Bisnes

Perkhidmatan Naik Taraf Selepas Pembelian Toyota

Inovasi Dalam Peningkatan Kenderaan Membuat Toyota Satu Langkah Kedepan

Hari ini, kita akan bercakap tentang langkah terbaru oleh Toyota, gergasi automotif Jepun, yang pasti akan menggembirakan pemilik kenderaan mereka.

Toyota telah mengumumkan bahawa syarikat ini kini menawarkan perkhidmatan naik taraf di Jepun yang membolehkan pelanggan untuk mengemas kini kenderaan mereka dengan cepat dan mudah sejajar dengan inovasi teknologi. Perkhidmatan ini adalah sebahagian daripada usaha mereka untuk meningkatkan nilai kenderaan. Ini juga merangkumi model Toyota Prius U Grade.

Namun bukan itu sahaja, Toyota telah menawarkan perkhidmatan memasang semula peralatan baru yang tidak dipasang pada masa pembelian melalui Kinto Factory. Dengan perkhidmatan naik taraf baru ini, mereka akan dapat memasang alat keselamatan dan keamanan serta fungsi yang sebelumnya tidak ada.

Salah satu ciri menarik yang ditawarkan adalah ciri Advanced Park dari teknologi sokongan pemanduan Toyota Teammate. Ia membolehkan kereta dilengkapi dengan reka bentuk Sedia Naik Taraf. Reka bentuk ini juga membolehkan alat dan fungsi masa depan dipasang dengan meramalkan kerja yang diperlukan untuk naik taraf dan merancang sistem lebih awal dalam kenderaan Toyota.

Dengan tambahan tujuh sistem lain seperti Monitor Titik Buta, Monitor Pandangan Panorama, Parking Support Brake (pengesanan pejalan kaki belakang), dan Pemanas Roda Kemudi yang kini juga boleh dipasang sebagai pilihan naik taraf pada kenderaan Toyota.

Toyota juga akan mempertimbangkan untuk memperluaskan senarai naik taraf termasuk paparan audio skrin besar, kerusi berpemanas, pengudaraan kerusi, dan kerusi kulit sintetik untuk memenuhi keperluan pelanggan dan meningkatkan nilai kenderaan.

Aplikasi untuk perkhidmatan naik taraf akan diterima melalui aplikasi telefon pintar Kinto Unlimited dan kadar adalah standard di seluruh negara. Terdapat juga dua pilihan pembayaran, iaitu pembayaran sekali gus atau penambahan kepada yuran langganan bulanan Toyota.

Bagi kita di Malaysia, kita hanya boleh mengharapkan perkhidmatan serupa akan ditawarkan di sini dalam masa terdekat. Inisiatif ini menunjukkan betapa Toyota komited untuk memberikan yang terbaik kepada pelanggan mereka – bukan sahaja semasa pembelian, tetapi juga dalam jangka panjang selepas itu.

Kami teruja untuk melihat bagaimana inovasi ini akan membentuk masa depan industri automotif dan bagaimana ia akan memberi manfaat kepada pemilik kenderaan di seluruh dunia, termasuk di Malaysia.

Tetaplah bersama kami untuk mendapatkan lebih banyak berita dan maklumat terkini tentang dunia automotif! Terima kasih kerana membaca!

Maklumat dan gambar terima kasih kepada ACNNewswire artikel berkenaan dipautkan di sini.

Previous post

Chery Malaysia Bentuk Kemitraan Strategik Dengan Tiong Nam Logistics

Next post

Volvo EX30 Cross Country 2024 Masuk Era Elektrik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *