Uncategorized

Pagani Zonda Menjadi Pembahagi Bilik Di Miami

Berapa kayakah seorang pemilik supercar, terlalu kaya jika anda tanya kami dan ini adalah bukti bahawa ada beberapa orang kaya yang benar-benar tidak tahu apa yang harus dilakukan dengan wang mereka?

Berikut adalah kisah dari Julai 2018 di mana Pagani Zonda bernilai USD1.5 juta digunakan oleh pemilik Argentina yang kaya sebagai pembahagi bilik di kondominium depan lautnya seluas 4,200 kaki persegi berharga USD8.0 juta. Daripada menggunakan dinding atau pembahagi untuk memisahkan bilik tidurnya dari ruang tamu, dia menggunakan salah satu keretanya.

Pagani Zonda used as room divider in Miami

Kereta ini adalah salah satu daripada hanya 15 unit yang dihasilkan dan pemilik kondominium super kaya ini memutuskan lebih baik jika dia memiliki supercar ini DI DALAM rumah Miami di tepi laut bernilai USD8 juta dan tidak dipandu.

Pagani Zonda used as room divider in Miami

Memasang Zonda itu pun sudah menjadi satu kerja besar yang dilakukan oleh Artefacto Home Staging yang menggunakan kren angkat tinggi luaran untuk mengangkat Zonda 1.070kg ke udara dan melalui pintu balkoni rumah. Sebaik sahaja masuk, kereta sport itu dipasangkan kepada bingkai aluminium dan serat karbon yang direka khas untuk memberi penampilan Zonda itu seperti ‘terbang’ di dalam bilik.

Pagani Zonda used as room divider in Miami

Penempatan ini memberi ilusi bahawa kenderaan itu terapung di antara ruang tamu rumah seluas 4.200 kaki persegi itu. Artefacto juga menghiasi seluruh ruang agar sesuai dengan kemasan dan reka bentuk Pagani Zonda dan ia kelihatan seperti bilik pameran Pagani sekarang.

Pagani Zonda used as room divider in Miami

Nilai Pagani Zonda bergerak ke atas dari masa ke masa kerana kereta ini sangat terhad dan dengan unit ini disimpan dengan hati-hati di dalam rumah, pemiliknya sebenarnya dapat menjualnya pada masa akan datang dengan keuntungan yang baik. Pagani Zonda dengan enjin 750 tenaga kuda Mercedes-Benz mampu memecut dari 01-00km / j hanya dalam masa 2.6 saat dengan kelajuan tertinggi 350km / j dan bernilai hari ini (2020) lebih dari USD2 juta.

Pagani Zonda used values in the market

Kenyataan Media: Designed according to the foundations of Pagani’s design philosophy, the Zonda is where art and science meet and it was inspired by everything from Leonardo Da Vinci to Endurance Racing Sports Prototypes. Developed as the ultimate track car, only a handful were built after the car was unveiled in 2009. Using cutting edge F1 and aerospace technology, this 2360 lbs car set another Nürburgring record in 2010 and still holds the Top Gear Dunsfold track record for the fastest road-car derived track vehicle, thanks in part to its 750hp dry-sump AMG V12 engine.

Previous post

McLaren Buang 1,200 Perkerja Dari Keseluruhan Kumpulan

Next post

Tuner Thailand Memberi Raptor Ford Ini Penampilan Yang Hebat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *