Bisnes

Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih – Volkswagen Akan Beridentiti Baharu

Logo sekarang 2D (dimensi) dan berwarna-warni.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Jenama Volkswagen telah mengumumkan apa yang akan hadir di Pameran Motor Frankfurt yang akan berlangsung dalam beberapa hari. Tahun ini ia akan meraikan dua pelancaran perdana dunia utama di rumah mereka sendiri.

Siri pertama kereta elektrik, ID.3, tetapi juga dua perkara lain akan pertengahkan: logo baharu dan reka bentuk jenama baharu di bawah enjin “Volkswagen Baharu”.

VW Logo 2

Selepas Beetle dan Golf, ID. 3 akan memperkenalkan VW ke era baru yang akan menjadi elektrik, bersambung sepenuhnya dan bebas karbon. Transformasi strategik dengan pengubahsuaian kandungan dan produk yang mampan yang dimulakan hampir 4 tahun yang lalu, kini akan kelihatan dengan reka bentuk jenama baru. Pembentangan akan memberi tumpuan kepada sambungan VW dengan belia, pendigitan, dan sambungan.

Simbol dan tanda dagangan akan menjadi logo baru. Ia akan menjadi lebih moden, lebih jelas dan mudah. Logo itu akan dikurangkan kepada unsur-unsur pentingnya dan dibentangkan dengan reka bentuk baharu, yang rata dan dua dimensi. Oleh itu, ia dapat digunakan dalam cara yang lebih fleksibel dan sangat dikenali di media digital. Semua juga digunakan untuk tanda-tanda baru seperti ikon, tipografi, warna atau susun atur.

VW Logo 3

Untuk pertama kalinya, jenama VW juga akan mempunyai logo audio yang akan menggantikan yang lama, dan pada masa akan datang, suara yang akan menemani itu akan menjadi suara wanita.

Mereka juga mengatakan bahawa daripada latar belakang hitam semasa, tiga warna akan digunakan: putih (untuk kebanyakan model), biru (untuk mobil elektro) dan merah (untuk model sukan).

VW Logo 4

Aplikasi reka bentuk antarabangsa mereka yang baharu akan bermula di Frankfurt Motor Show. Isyarat permulaan akan diberikan dengan melancarkan logo baharu di bangunan tertinggi di ibu pejabat syarikat Wolfsburg. Peralihan akan dilaksanakan dalam beberapa peringkat menggunakan pendekatan yang optimum dan pemuliharaan sumber.

Pada mulanya, lokasi jenama dan peniaga di Eropah akan mengubah konsep Timur mereka, diikuti oleh China pada bulan Oktober. Peralihan itu kemudian akan dilaksanakan langkah demi langkah di Utara dan Amerika Selatan, serta di seluruh dunia pada awal tahun 2020.

Semua 171 pasar Volkswagen akan terlibat. Kira-kira 70,000 logo akan digantikan di lebih daripada 10,000 pusat peniaga dan perkhidmatan di seluruh dunia.

VW Logo 5

 

 

 

 

 

Previous post

Proton Umum Pembukaan Pusat 4S 'Terbesar Pertama' Mereka

Next post

Audi RS6 Avant Adalah Sebuah Super Wagon Dengan Power Giler

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *