Berita Auto

Pusat 3S Mitsubishi Kini Dibuka di Sitiawan

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) bersama dengan wakil pengedar Lofty Ambition Sdn Bhd melancarkan pusat 3S Mitsubishi baru di Sitiawan, Perak baru-baru ini.

Mitsubishi Motors Malaysia Lofty Ambition 3S

Ini merupakan bilik pameran Mitsubishi ketiga di Perak yang dimiliki oleh Lofty Ambition, dengan dua bilik pameran lain masing-masing terletak di Ipoh dan Taiping.

Outlet di Sitiawan ini merupakan bilik pameran pertama di kawasan Utara yang menampilkan imej korporat terbaru Mitsubishi, yang diwakili oleh tagline global ‘Drive Your Ambition’.

Mitsubishi Lofty Ambition 3S

“Mitsubishi Motors dan Lofty Ambition telah menjadi rakan kongsi perniagaan sejak 2014. Dalam tempoh masa yang pendek, Lofty Ambition mampu berkembang dan memperkukuhkan kehadiran jenama Mitsubishi di Perak,” kata Tomoyuki Shinnushi, Ketua Pegawai Eksekutif MMM.

Pusat 3S ini beralamat di No. 1, Jalan Medan Serdang 1, Medan Serdang, 32000 Sitiawan, Perak.

Mitsubishi Lofty Ambition 3S

Ia menempatkan ruang rehat pelanggan dan sebuah bengkel yang lengkap dengan peralatan diagnostik canggih dan Special Set Tools (SST) untuk semua kenderaan Mitsubishi.

MMM kini diwakili oleh 52 bilik pameran (47 daripadanya adalah pusat 3S) dan 54 outlet servis di seluruh Malaysia. Di Malaysia Timur, MMM diwakili oleh 15 bilik pameran (tujuh di Sarawak dan lapan di Sabah).

Previous post

Pelancaran Subaru Forester Serba Baharu 2019

Next post

UMW Toyota Panggil Semula 41,000 Kenderaan

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *