Penyelenggaraan

Program Alat Ganti Warisan NISMO Menambahkan Alatan Skyline R33 dan R34

Program Alat Ganti Warisan NISMO, usaha sama pelbagai syarikat, bertujuan untuk meningkatkan bantuan bagi pemilik mobil berprestasi tinggi Nissan dengan terus mempelajari proses pembuatan dan resapan Skyline GT-R yang telah dihentikan, antara model lain.

Program ini dilancarkan tahun lepas dengan katalog hampir 80 bahagian untuk R32 Skyline GT-R. Pelanggan memberi tindak balas positif, dan ramai yang meminta penambahan lebih banyak bahagian dan model.

Di bawah pengembangan yang diumumkan hari ini, bahagian luar, powertrain, elektrikal dan pelbagai komponen mekanikal sedang disediakan untuk model R33 dan R34.

Alat ganti juga ditambah untuk model R32 – termasuk bukan hanya keperluan penting yang berkaitan dengan prestasi atau pemeriksaan kenderaan, tetapi juga komponen sukar dijumpai seperti weather stripping baru atau suis tingkap berkuasa.

Jumlah bahagian yang ada telah meningkat dua kali ganda kepada kira-kira 160, menjadikan program Bahagian Warisan NISMO sebagai koleksi barangan terbesar bagi model-model ini di Jepun.

 

Previous post

Lexus UX Kini Di Bilik Pameran Jepun

Next post

Mazda 3 Versi 2019 Dapat Ciri i-Activ AWD

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *