Gaya Hidup

AIG Mendekati Komuniti Malaysia Melalui Kempen #AIGJagaYou

AIG Malaysia hari ini melancarkan #AIGJagaYou, sebuah kempen nasional yang berpusatkan pelanggan yang dijangka dapat menjangkau dan merayu kepada masyarakat Malaysia.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Kempen ini membuktikan komitmen AIG untuk melakukan sesuatu yang lain, terutamanya dalam menimbulkan tuntutan insurans am di kalangan rakyat Malaysia dan membantu mereka memahami kepentingan perlindungan insurans.

Perkataan “jaga” yang bermaksud untuk merawat, mempelihara.

#AIGJagaYou bermula dengan perkongsian dengan Community Policing Malaysia yang berusaha untuk mempromosikan komuniti yang lebih selamat melalui kerjasama yang erat dengan pihak polis.

Organisasi tanpa untung terdiri daripada warganegara biasa, pegawai polis bersara dan semua orang yang prihatin terhadap keselamatan masyarakat.

Sumbangan AIG Malaysia sebanyak RM12,000 dijangka dapat membantu usaha organisasi dalam kegiatan pengawalan, termasuk kerjasama dengan mereka dalam beberapa inisiatif masa depan mereka.

Kerjasama ini akan diikuti dengan satu siri video pendidikan di #AIGJagaYou, termasuk kempen media sosial untuk memberikan daya tarikan yang lebih besar kepada jenama AIG dan menjangkau pelanggan dengan rupa dan rasa yang lebih lokal.

 

Previous post

12 unit Volkswagen Beetle edisi terhad habis dijual dalam 20 minit

Next post

Ini Rupa Lewis Hamilton Mercedes-Benz 20 Tahun Dari Sekarang

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *