Gaya Hidup

Adakah Terlalu Banyak Teknologi Baik Untuk Kereta?

Bagi kami jawapannya adalah TIDAK. Kami rasa terlalu banyak teknologi tidak diperlukan dan akan menyebabkan pemandu lalai, tetapi untuk pembeli kereta generasi akan datang, mereka mahukan lebih banyak teknologi. Generasi akan datang tidak berminat dalam dinamik kenderaan dan bunyi enjin memecut. Generasi akan datang hanya akan menikmati apa yang mereka lihat di dalam filem-filem seperti Fast & Furious dan tidak mahu melakukannya dengan apa-apa cara atau fesyen ketika di jalan raya.

(Instrumen kereta masa depan akan mempunyai paparan sepert ini)

Dengan kereta yang boleh pakir dirinya sendiri, sistem infotainment dengan gerak hati telefon pintar dan aplikasi dalam kereta yang membolehkan anda melakukan segala-galanya daripada tempahan tiket filem untuk merakam pusingan landasan, teknologi dalam kereta semakin meningkat setiap tahun tapi setinggi manakah apakah kosnya.

(Kami lebih suka kabin seperti di atas ini … ..stylish, sporty dan bersedia untuk berkomunikasi dengan pemandu)

Kesimpulan kami. Jika anda tidak boleh memandu, pakir atau menggunakan brek di dalam kereta anda, ini bermakna anda bukan seorang pemandu. Baiklah anda hanya jadi penumpang di dalam kereta automatik sepenuhnya. Peningkatan pergantungan kepada telefon pintar dan keperluan untuk berada dalam komunikasi pada setiap masa telah menghasilkan pemandu yang teruk atau tak boleh pakai.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Tahukah Anda Yang Alfa Romeo Ada Kereta Elektrik?

Next post

Empat Model Triumph Motorcycles Tiba di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *