Gaya Hidup

Pernahkah Anda Nampak Ford Ranger Tuning Ini?

MR Car Design di Erftstadt, berhampiran Rhine, sangat dihormati untuk tuning eksklusif mereka, dan juga untuk penghalusan kereta sukan dan limosin mewah. Pasukan sekitar pengarah syarikat Marcel Reil berusaha untuk membuat hasrat mana-mana pengguna untuk – tidak kira bagaimana aneh – menjadi kenyataan.

Kerana segala-galanya disatukan di bawah satu bumbung – sama ada memaksimumkan perisian mewah, menakjubkan roda tayar kombinasi, exhaust- profesional atau sistem-brek dan banyak lagi – kru MR Car Design menyediakan perkhidmatan servis penuh.

Secara teorinya, Ranger yang mengagumkan ini  – sebuah trak pikap oleh Ford – telah direka untuk kegunaan komersial. MR Car Design mengubahsuai trak dengan kit dalaman hebat – dinamakan Lifestyle – yang digunakan untuk model-model sehingga 2015 dan kemudian juga.

Trak yang ditunjukkan di sini telah dinaikkan 5 sentimeter dengan kit lif badan – juga dikenali sebagai kit riser. Bunyi enjin bertambah baik melalui booster-bunyi  menyediakan akustik jelas. Bumper pada kedua-dua belah melebar sebanyak 7.5 cm dan cakera spacer 30 mm dipasang ke empat-empat hujung axle.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Dimensi rim berukuran 9 x 18 inci dengan 20 mm offset. Dipasang dengan tayar sesuai 285 / 60-18 menaikkan kenderaan lagi dua sentimeter. Penutup trak bed – juga dikenali sebagai loading area – diperbuat daripada aluminum checker plate yang disalut matte hitam. Bahagian chrome lain dibalut dengan vinil hitam atau disalut dalam hitam.

Maklumat tambahan mengenai peningkatan luar biasa Ford Ranger ini layari: http://www.mrcardesign.de

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

RCR Berkongsi Sejarah New York International Auto Show

Next post

Subaru XV 2.0i-S STI - RM122,688

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *