Gaya Hidup

Suzuki Dan Toyota Ketatkan Perkongsian Teknologi Alam Sekitar, Keselamatan Dan Maklumat

Toyota Motor Corporation (Toyota) dan Suzuki Motor Corporation (Suzuki), dengan tujuan untuk bersama-sama menyumbang kepada penyelesaian isu-isu sosial dan pencapaian yang baik dan pembangunan mampan masyarakat berdasarkan kereta-, membuat kesimpulan memorandum hari ini memulakan peperiksaan konkrit perkongsian perniagaan .

Toyota dan Suzuki bersetuju untuk mula meneroka idea diarahkan ke arah perkongsian perniagaan, seperti yang diumumkan pada 12 Oktober 2016. Sejak itu, syarikat-syarikat, telah berkongsi dengan satu sama lain cabaran mereka dan telah membincangkan bidang kerjasama dalam cara yang memastikan keadilan dan kebebasan persaingan. Syarikat-syarikat bersetuju hari ini untuk memulakan peperiksaan konkrit ke arah merealisasikan perkongsian perniagaan dalam bidang teknologi alam sekitar, teknologi keselamatan, teknologi maklumat dan bekalan bersama produk dan komponen.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Toyota dan Suzuki bersetuju untuk bekerja ke arah kesedaran awal perkongsian perniagaan. Untuk itu, kedua-dua syarikat untuk segera mewujudkan satu rangka kerja pelaksanaan bertujuan untuk membawa kepada kesedaran perkara yang dipersetujui pada hari ini.

Previous post

Boon Siew Lancar Honda Wave Dash Fi Limited Edition

Next post

Model-model Mercedes-AMG SLC Sekarang Ditawarkan Dalam Edisi RedArt Dinamik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *