Gaya Hidup

Lexus LS 500h Semua Baharu Dengan Ciri Sistem Hibrid Multi Stage

LS 500h Lexus sedan utama baharu akan mendapat manfaat daripada Sistem Hibrid Multi Stage syarikat, penemuan teknologi yang mengubah prestasi dan daya tarikan kuasa hibrid. LS 500h baharu akan debut di Geneva Motor Show pada 7 Mac.

Sistem ini, pertama kali dipasang ke enjin LC 500h coupe mewah yang baharu, membawa pelbagai faedah dari segi penambahbaikan throttle responsiveness, high-speed cruising pada rpm enjin yang lebih rendah dan cruise pada kelajuan yang lebih tinggi, dengan enjin petrol tertutup sesampai 140km / j.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pada masa yang sama, penjimatan bahan api dan prestasi keseluruhan pelepasan adalah lebih baik, di samping memelihara pemacuan licin, senyap dan canggih yang merupakan ciri-ciri hibrid Lexus.

Sistem Multi Stage Hibrid inin menambah peranti anjakan empat peringkat kepada enjin Lexus Hybrid Drive 500h LS, yang menampilkan enjin petrol 3.5-liter V6 Dual VVT-i dan dua motor elektrik. Hasilnya adalah tindak balas langsung kepada input throttle pemandu – kualiti yang amat ketara apabila memecut dari terhenti.

 

Previous post

Ketemui nanoFlowcell Quant 48Volt: Sebuah Kereta Elektrik Dengan Top Speed 300km / h

Next post

SENTIASA Pakai Tali Pinggang Keledar Anda. Lihat Apa Yang Berlaku Jika Anda Tidak.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *