Berita Auto

Jurutera Mitsubishi Bekerja Keras Mengekalkan Kelebihan Mereka

Mitsubishi Outlander telah mencapai kejayaan di seluruh dunia dengan  gaya dan kemampuan yang serasi . SUV 7 tempat duduk ini bukan kes mencipta semula roda. Sebaliknya, ia adalah satu produk terbaik yang perlu sekurang-kurangnya diuji pandu untuk benar-benar menghargai nilai-nilainya.

Nampaknya ramai pembeli kereta telah membayar untuk produk yang rosak dalam kereta mereka selama bertahun-tahun. Takata dijangka mengaku bersalah atas tuduhan jenayah yang berkaitan dengan pengepam beg udara yang dipanggil semula lewat hari ini di Amerika Syarikat. Pada masa yang sama yang Takata berada di bawah api, tuntutan mahkamah mendakwa BMW, Ford, Honda, Nissan dan Toyota tahu masalah dengan beg udara selama bertahun-tahun tetapi terus menggunakannya juga.

Dengan setiap model baru dan saingan diperkenalkan di pasaran, keuntungan berbanding pesaing dalam segmen ini diukur dalam milimeter, dan ini membolehkan jurutera Mitsubishi bekerja keras untuk memastikan mendapat kelebihan dengan ciri-ciri standard yang lebih baik dan skor keselamatan yang lebih baik di semua bahagian.

Melaksanakan ini yang konsisten baik dalam hampir setiap aspek proses pembelian, pemilikan jangka panjang dan keupayaan memandu amnya. Terdapat juga jaminan 5 tahun disokong oleh rangkaian pengedar yang luas dan kuat Mitsubishi Malaysia.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Spek Mitsubishi Outlander SUV 2.4L 

Enjin: 4-cylinder DOHC 16V MIVEC (4B12)

Kapasiti: 2360cc

Gearbox: INVECS-111 CVT Semi-Auto

Horsepower: 167bhp @ 6000rpm

Torque: 222Nm @ 4100rpm

0-100km/h: 10.2secs

Top speed: 198km/h

Harga: RM166,720.00

 

Previous post

Hanya Satu Cara Untuk Membeli Suzuki Baharu di Malaysia

Next post

Takata Telah Membekalkan Beg Udara Bermasalah Sudah Bertahun-tahun Tanpa Dikesan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *