Gaya Hidup

Sambut Tahun Ayam Dengan Toyota

Untuk menyambut Tahun Ayam dalam kalendar Cina, UMW Toyota Motor mengadakan promosi jualan sepanjang bulan Januari 2017. Semasa promosi ini, yang akan berakhir pada 31 Januari, 2017, rebat tunai sehingga RM5,000 ditawarkan untuk lapan model Toyota.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Lapan model-model yang mendapat rebat adalah Toyota Vios, Camry, Corolla Altis, Hilux, Innova, Fortuner, Avanza dan Sienta. Semua model yang ditawarkan adalah stok 2017 terkini. Rebat tunai yang ada untuk setiap model yang ditunjukkan pada butiran di bawah: –

  • Avanza – rebat tunai RM2,000
  • Innova dan Fortuner – rebat tunai RM3,000
  • Corolla Altis – rebat tunai RM3,000 dengan aksesori percuma bernilai RM5,700
  • Vios, Hilux dan Sienta – rebat tunai RM4,000
  • Camry – rebat tunai RM5,000

Unit-unit terpilih tahun 2016 model juga mendapat tawaran dan pelanggan yang ingin membeli model ini akan menerima sehingga RM10,000 rebat tunai (bergantung kepada model). Tawaran ini adalah sehingga stok masih ada dan maklumat boleh didapati di bilik pameran.

Semua model baru datang dengan jaminan penuh 5 tahun (tertakluk kepada terma dan syarat) tanpa had perbatuan selepas pendaftaran pertama. Jaminan ini juga boleh dipindah milik kepada pemilik seterusnya jika ia masih berkuat kuasa apabila dijual.

Bilik pameran Toyota di seluruh negara akan menganjurkan Toyota Showroom Weekender pada 14 Januari dan 15. Orang ramai boleh memandu uji model Toyota terkini dan menikmati minuman juga. Bagi mereka yang membawa anak-anak mereka, terdapat juga aktiviti yang menyeronokkan untuk mereka.

Untuk maklumat mengenai promosi atau lokasi bilik pameran di seluruh negara, sila layari toyota.com.my atau hubungi talian percuma: 1800-8- TOYOTA (869.682).

 

 

Previous post

BMW Group Malaysia Peroleh Pertumbuhan Tertinggi Pernah Tercapai di Negara

Next post

Porsche Cayman GT4 Clubsport Kini di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *