Berita Auto

Volkswagen’s Golf 2017. Tontoni Video.

Volkswagen sedang mengdigitalkan model mereka yang paling berjaya dalam sejarah Kumpulan – Golf Volkswagen – dengan satu kemas kini yang terbesar. Fokus utama model tahun 2017 ialah – di samping enjin baru, reka bentuk yang lebih sengit dan sistem bantuan baharu –  sistem infotainment generasi yang semua baharu.

volkswagen-golf-2017a

Sebagai yang pertama di dunia dalam kelas padat, top-of-the-range sistem “Discover Pro” boleh dikendalikan dengan ‘gesture control’ atau pengawalan dengan  isyarat tangan.

volkswagen-golf-2017b

Dengan skrin 9.2-inci, ia membentuk satu entiti konseptual dan visual dengan Active Info Display, yang juga baharu dengan Golf. Pada masa yang sama ini, pelbagai perkhidmatan dalam talian dan aplikasi juga telah diperbesarkan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Kemas kini untuk Golf, di mana lebih 33 juta telah dijual setakat ini, juga mencerminkan satu standard baharu bagi sistem bantuan dalam kelas padat: teknologi seperti City Emergency Braking dengan fungsi pemantauan pejalan kaki baharu, Bantuan Trafik Jam baharu (sebahagiannya automatik memandu pada kelajuan sehingga 60 km / h) dan Bantuan Kecemasan, yang juga baharu dalam segmen ini, meningkatkan keselamatan dengan ketara.

 

 

 

 

Previous post

Bahan Api Diesel Bersih Memberi Pemanduan Diesel Yang Lebih Baik

Next post

Jaminan Lanjutan McLaren Kini Boleh Diregangkan Sehingga 12 Tahun

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *