Gaya Hidup

Servis Hab Tengah dan Hab Bergerak Lanjutan Untuk Penggantian Inflator Takata Front Airbag

Honda Malaysia hari ini terus memberi jaminan kepada pelanggan tentang langkah-langkah berterusan komitmen mereka untuk memastikan keselamatan pelanggan dengan meluaskan operasi hab untuk aktiviti penggantian inflator beg udara Takata. Honda Malaysia ingin mengucapkan terima kasih kepada semua pelanggan atas kesabaran mereka dan pemahaman tentang kesulitan yang disebabkan penggantian inflator beg udara depan Takata.

04 Honda technician replacing a Takata driver front airbag inflator

1. Lanjutan Hab Servis Sentral
Honda Malaysia ingin mengumumkan bahawa operasi Hab Servis Sentral sementara untuk  penggantian inflator beg udara Takata akan dilanjutkan sehingga 31 Disember 2016.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

2. Lanjuatan Hab Bergerak
Memandangkan bilangan kenderaan Honda terjejas yang tinggi di kawasan Tengah yang belum menggantikan pengepam beg udara hadapan  Takata, Honda Malaysia juga mengembangkan Hab Bergerak mereka ke pusat membeli-belah di rantau Pusat. Honda Malaysia ingin menyediakan perkhidmatan penggantian on-the-spot ini di pusat membeli-belah untuk memudahkan pelanggan yang terlibat untuk menukar pengepam beg udara depan Takata yang terjejas mereka. Hab Bergerak di pusat membeli-akan beroperasi pada hari Sabtu dan Ahad 10:00-19:00 dan akan ditempatkan di pusat membeli-belah yang dikenal pasti di kawasan Lembah Klang.

01 Honda Malaysia Mobile Hub for Takata front airbag replacement activities

Honda Malaysia sudahpun mendapat 100% daripada  beg udara pemandu depan Takata dan terus menggesa pelanggan yang terlibat, khususnya mereka yang berada di kawasan Tengah untuk membuat temujanji dengan pengedar sah Honda pilihan mereka atau Hab Sentral, atau melawat Hab Bergerak untuk menganti pengepam beg udara mereka yang terjejas.

02 Honda Malaysia Service Central Hub for Takata front airbag replacement activities

Pelanggan digalakkan untuk menyemak status stock pengepam beg udara hadapan Takata penumpang di www.honda.com.my atau www.productrecall.honda.com.my.

Honda Malaysia juga menggalakkan pelanggan untuk memanggil nombor Toll Free Honda   1-800-88-2020 untuk membuat temujanji dengan Hab Sentral.

Screen Shot 2016-10-12 at 2.11.00 AM

Screen Shot 2016-10-12 at 2.11.11 AM

 

 

Previous post

DHL Akan Bina Van Penghantaran Elektrik Mereka Sendiri

Next post

Fugazi Racing Team Anjur 'Track Day' November Ini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *