Gaya Hidup

Michelin Lancar Pilot Sport 4 Di Malaysia, Benchmark Baharu

Michelin telah melancarkan lagi satu yang di panggil game-changer; Pilot Sport 4. Tayar performance baharu yang jauh melebihi yang sebelumnya menawarkan inovasi dan teknologi canggih yang meningkatkan setiap aspek prestasi dan keselamatan untuk pemandu mahukan pemanduan menyeronokkan DAN selamat.

ps4-8

Ujian dalaman yang dijalankan oleh Michelin mendedahkan bahawa Pilot Sport 4 melampaui pesaing arus perdana dan telah menjadi tayar prestasi ultra tinggi yang terkemuka, terutama dalam keadaan basah dan brek kering. Ia mempunyai teknologi Dynamic Response Michelin, yang terdiri daripada lapisan dengan aramid hibrid dan nilon tetulang yang membolehkan tayar untuk menahan daya empar dan mengekalkan hubungan kestabilan patch pada kelajuan yang sangat tinggi.

Reka bentuk bunga yang baru, yang diilhamkan oleh tayar lumba Formula E , dibuat untuk mengendalikan jumlah besar tork – membuat Pilot Sport 4 sesuai untuk mereka yang mempunyai hibrid kuasa tinggi. Alur membujur mendalam ini berkesan membuang air dari bahagian yang berkontak dengan jalan, memberi pengurangan ketara dalam risiko aquaplaning.

Dinding sebelah telah diberi salutan khas untuk membuat penjenamaan Michelin benar-benar menonjol, walaupun dalam keadaan kotor.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Generasi terbaru mereka elastomer berfungsi dan silika hidrofobik telah ditambah kepada sebatian getah dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan brek dan daya tarikan pada kedua-dua permukaan kering dan basah.

Kami mempunyai peluang untuk mencubanya sendiri, membandingi mereka dengan pesaing terdekat mereka. Dari ujian kami, tayar baru dari Michelin ini mempunyai kelebihan yang ketara, berhenti lebih cepat dari 80km / h dengan 2-4 meter dalam basah. Mereka juga menyediakan lebih cengkaman semasa slaloms, terutama dalam keadaan basah.

Ianya boleh didapati dalam 23 saiz dan untuk muat rim bersaiz antara 16 dan 19 inci. Michelin Pilot Sport 4 bermula pada RM481.

ps4-5

Previous post

Pikap Mercedes Benz GLT Disahkan

Next post

Pandu Uji - Volvo XC60 T5 & T6 Drive-E

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *