Gaya Hidup / Lifestyle

Tonton Bear Grylls Uji Lipat Kerusi Pintar Land Rover Discovery Sambil Terjun Udara

Pengembara British terkenal di dunia dan pemilik Land Rover, Bear Grylls naik ke langit untuk meletakkan teknologi Lipat Kerusi Pintar Discovery baharu untuk ujian altimet. Sistem ini membolehkan pemilik Discovery untuk mengkonfigurasi tempat duduk kenderaan mereka melalui aplikasi Remote Incontrol pada telefon pintar mereka dari mana-mana di dunia – walaupun dalam pertengahan udara.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Setelah melompat dari pesawat dengan enam anggota pasukan display parachute Tentera Laut Diraja Parachute dan freefalling selaju 125mph, Bear dapat menukar susun atur tempat duduk kenderaan pada sentuhan butang pada telefon pintar beliau sebelum dia terpaksa menggunakan payung terjun. Apabila di atas tanah semua skydivers dapat melompat ke dalam prototaip New Discovery camouflage, yang mendudukkan tujuh orang dewasa dengan selesa.

Lipat Kerusi Pintar yang pertama di dunia membolehkan kedua-dua baris belakang kerusi diatur semula sepenuhnya dalam masa 14 saat melalui aplikasi Remote Incontrol yang dimuat turun di mana-mana iOS atau sistem operasi Android.