Gaya Hidup

Spotify Untuk Jaguar Land Rover Diuji

Jaguar Land Rover sedang dalam misi untuk mengubah cara kita mendengar muzik dalam kereta. Hari ini, mereka telah mengumumkan satu kerjasama unik dengan Spotify, perkhidmatan muzik live yang paling popular di dunia, untuk menawarkan aplikasi dengan ‘muzik untuk setiap saat’ sedia ada radio dan senarai main peribadi berdasarkan citarasa pengguna dan tabiat mendengar dalam kereta

jlrspotifyegreaves20091602

Spotify, yang melancarkan bulan ini di perpustakaan Incontrol Apps Jaguar Land Rover, menyampaikan pengalaman terbaik dalam kereta Spotify. Interfacenya serupa dan pengguna Spotify akan mengenalinya dari telefon pintar mereka dengan sentuhan dan isyarat sapu gerak untuk mengemudi kandungan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Spotify untuk Jaguar Land Rover adalah hasil pembangunan bersama antara kedua-dua syarikat selama setahun. Pasukan reka bentuk ditugaskan mewujudkan satu pengalaman yang biasa dan mengasyikkan yang direka untuk kegunaan dalam kereta. Pengguna boleh swipe untuk scroll menu yang memaparkan muka album, semua yang meminimumkan gangguan semasa memandu.

jagxespotifyimage20091602

 

 

Previous post

BMW 5-Series Baharu Akan Menampilkan Teknologi Baru, Enjin & Badan Yang Ringan

Next post

Bagaimana Ford Menukar Roadster Tanpa Bumbung dan Pintu Menjadi SUV Keluarga Moden

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *