Pandu Uji

BMW Films Kembali Dengan “Escape” – Sebuah Filem Tribute Dengan Clive Owen Dan Dakota Fanning

Filem pendek baharu “Escape”, yang menampilkan Clive Owen, Dakota Fanning, Jon Bernthal dan Vera Farmiga, akan ditayangkan di BMWFilms.com Oktober 23 . Filem ini meneruskan tradisi “The Hire”, satu siri filem pendek unik yang dikeluarkan antara 2001 dan 2002 yang menyebabkan sedikit kekecohan di arena pemasaran antarabangsa dan seterusnya: Lapan filem yang disiarkan dalam dua musim, menyedari pendekatan yang sama sekali baru.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

David Fincher, yang sudah terkenal sebagai pengarah filem seperti “The Game” dengan Michael Douglas dan “Fight Club” dengan Brad Pitt, yang menerbit eksekutifkan siri pertama. Penulis terkenal, pengarah dan pelakon membawa cerita menggenggam hidup. Dalam setiap filem, pelakon British Clive Owen memainkan peranan utama di samping BMW. Filem yang kononnya paling popular di musim pertama bertajuk “Star” memaparkan Madonna sebagai “penumpang” Clive Owen dalam BMW M5. Siri kedua, yang dikeluarkan pada tahun 2002, yang diterbit eksekutifkan oleh pengeluar kultus Hollywood, Ridley dan Tony Scott.

p90235397_highres_jon-bernthal-on-set

15 tahun kemudian, BMWFilms.com kembali dengan filem penghormatan, sekali lagi menampilkan Clive Owen di belakang roda dan juga dibintangi Dakota Fanning, Jon Bernthal, dan Vera Farmiga. Filem ini diarahkan oleh pengarah Afrika Selatan dan penama  Academy Award® Neill Blomkamp dan disedari untuk BMW Amerika Utara oleh Geisel Productions, New York.

“The Escape” akan disiarkan Ahad Oktober 23, 2016, Pada jam 12.00 CET di BMWFilms.com.

 

Previous post

Norizan: Tahun Mencabar Buat Pasukan

Next post

GTC4 Lusso 'T' Terkini Ferrari Butiran Awal

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *