Berita Auto

Saksikan MPV Kompak Toyota Sienta Serba Baharu Sebelum Pelancaran Rasminya

MPV Kompak Toyota Sienta Serba Baharu tidak lama lagi akan tiba di bilik pameran Toyota di Malaysia. Dibangunkan untuk keluarga bandar yang mencari nilai premium dan juga yang mahukan sebuah kereta bergaya, ia berjanji untuk membawa pemanduan baru dan segar kepada dunia permotoran.

Menjelang pelancaran Sienta serba baharu, UMW Toyota Motor Sdn Bhd telah merancang beberapa siri aktiviti antara 13 Ogos dan 25 Ogos 2016, yang akan menyediakan orang ramai dengan maklumat yang lebih lanjut mengenai model baru dan juga memberi mereka peluang untuk menerima kupon pandu uji yang akan memberikan mereka keutamaan bagi memandu ujinya di bilik pameran Toyota seluruh negara apabila model itu dilancarkan. Terdapat juga hadiah-hadiah lain yang akan diberikan kepada mereka yang menggunakan kupon ini untuk pandu uji.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Butir-butir mengenai lokasi dan tarikh di mana trak mobile Sienta akan melawat adalah seperti berikut:

Screen Shot 2016-08-11 at 5.39.03 PM

Trak mobile Sienta akan berjalan-jalan di sekitar Lembah Klang dan berhenti di lokasi terpilih di Kuala Lumpur, Shah Alam, Putrajaya, Cyberjaya dan Petaling Jaya.

Peluang kepada orang ramai untuk mengambil bahagian dalam “Catch The Sienta Photo Contest”  dan hantar gambar paling kreatif anda dengan Sienta serba baharu di Toyota

Facebook Malaysia dengan #MySienta dan berpeluang untuk memenangi baucar membeli-belah. Pada hujung minggu, trak mobile Sienta akan bersama-sama Fun Truck di cawangan terpilih yang mempunyai Kids’ Fun Zone. Sambil ibu bapa melihat Sienta semua baharu, anak-anak akan dihiburkan dengan permainan dan aktiviti yang menyeronokkan yang lain di samping menikmati cotton candy  dan popcorn percuma.

Sienta semua baharu, ditawarkan dalam dua varian – Sienta 1.5G dan 1.5V Sienta – dengan harga bermula dari RM92,900 dengan insurans, pendaftaran swasta di Semenanjung Malaysia.

Tempahan boleh dibuat di mana-mana bilik pameran UMW Toyota Motor atau dibenarkan Toyota pengedar seluruh negara.

Pelanggan boleh LIKE dan FOLLOW mereka di Facebook di www.facebook.com/ToyotaMalaysia untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai Trak Mobile Sienta.

 

Sienta Back

 

Previous post

Bersedia Menghadapi Cabaran Pertandingan Pemandu Scania Asia Tenggara 2016-2017

Next post

Sudah Tiba Masanya Untuk Naik Taraf: Pengalaman Kelas Perniagaan Kini Standard Dalam Ford Everest Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *