Gaya Hidup

Ruang Pengalaman Jenama Nissan New Tokyo Akan Mempamerkan Mobiliti Pintar

Nissan Crossing, tempat yang khusus untuk mempamerkan jenama Nissan, akan dibuka kepada orang ramai di  Ginza, daerah berprestij Tokyo pada 24 September.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Kemudahan baharu ini telah dibina di atas tapak bekas Gallery Nissan, satu mercu tanda tempatan yang paling popular yang berkhidmat sebagai titik hubungan antara Nissan dan orang awam dari tahun 1963 hingga 2014. Dilahirkan semula sebagai Nissan Crossing, tempat yang akan menawarkan pelawat dari seluruh dunia peluang untuk belajar tentang Mobiliti Pintar, penglihatan Nissan untuk masa depan hubungan antara kereta dan manusia.

160829-01-05-1200x675

Para tetamu akan mendapat pengalaman hands-on dengan kenderaan baru, yang akan datang dan konsep, dan mengambil bahagian dalam simulasi memandu. Venue yang akan menampilkan  paparan skrin sentuh besar yang bermaklumat, dengan tumpuan untuk persembahan. Selain itu, pengunjung akan dapat berehat di kafe, atau membeli-belah di butik.

Nissan Crossing’s Virtual Façade – adalah cara yang inovatif mempamerkan  lampu LED tertanam di permukaan kaca di sepanjang tingkat dua bangunan memastikan bahawa ia akan menonjol apabila dilihat dari jalan. Lampu akan berubah warna secara organik, menyalakan jalan-jalan di Ginza.

160829-01-04-1200x675

Previous post

Renault Koleos Baharu: Casis dan Rangkaian Kuasa

Next post

GT96 Supercar 1030 bhp Cina Adalah Go!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *