Berita Auto

Datsun Kembali Ke Sri Lanka Dengan ‘redi-GO’ Semua BaHAru

Datsun terus berkembang kehadiran globalnya dengan pulangan jenama itu ke Sri Lanka, di mana ia mula diperkenalkan pada tahun 1957. Ianya datang hanya beberapa minggu selepas jenama legenda ini telah dibawa balik ke Lubnan. Datsun memasuki semula pasaran di Sri Lanka dengan tambahan terbaru kepada barisan modelnya, Datsun serba baHAru redi-GO, kenderaan yang dibangunkan untuk orang beraspirasi dan muda bersedia untuk mengambil langkah seterusnya dalam kehidupan mereka. Datsun redi-GO telah dilancarkan di India pada awal Jun 2016.

Datsun redi-GO menggabungkan keluasan dalaman, terbaik dalam kelasnya pelepasan tanah (185 mm) dan keseronokkan semata-mata, crossover digabungkan dengan pemanduan bersemangat dan kecekapan bahan api  daripada hatchback kompak mampu milik. Dengan menyediakan ciri-ciri terbaik crossover dan sifat-sifat utama hatchback bandar, Datsun Redi-GO menyampaikan yang terbaik daripada kedua-dua dunia.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Kereta itu akan ditawarkan melalui rangkaian peniaga daripada rakan lama Nissan di Sri Lanka, Associated Motorways (Private) Ltd. (AMW). Jualan Datsun redi-GO dijadualkan bermula pada bulan September, dengan harga dan maklumat gred kenderaan yang akan diumumkan bila dekat dengan permulaan jualan.

Previous post

Porsche Museum Sertai Ennstal Classic Dengan 11 Kereta Sport Klasik

Next post

Penjelasan Yang Hebat Mengenai Cara Ford Mustang V8 5-liter Memenuhi Piawaian Pelepasan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *