Berita Auto

Subaru XV Crosstrek Dalaman Besar Dan Versatile

Jarak roda 103.7 inci menghasilkan dalaman yang luas dan mengkagumkan dalam Subaru XV Crosstrek. Ruang kaki kerusi belakang Subaru XV Crosstrek adalah 35.4 inci hampir dengan beberapa kereta midsize. Poket pintu besar boleh memegang botol minuman plastik dan peta besar. Banyak kotak yang terletak di dalam dan sekitar konsol tengah memegang segala macam barang-barang peribadi hari ini, seperti telefon, pemacu USB dan pemain MP3.

Subaru-XV-Crosstrek4

 

Dengan pecahan standard 60/40 sandar kerusi belakang dilipat, crossover lima pintu ini boleh menyediakan lantai rata sepenuhnya sehingga kira-kira 52.4 kaki padu. Bahagian kargo dilengkapi sebagai standard dengan penutup yang boleh ditarik ke dalam atau dikeluarkan, cangkuk tali ke bawah, dan cangkuk beg runcit.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Untuk keselamatan,  Ring-Shaped Frame Reinforcement Subaru telah terbukti dengan lebih daripada satu dekad penggunaan. Vehicle Dynamics Control (VDC) menggabungkan kestabilan dan fungsi kawalan cengkaman. Kawalan cengkaman berfungsi untuk menambah fungsi simetri All-Wheel Drive. 4-roda cakera Anti-lock Brake System (ABS) mengintegrasikan Electronic Brake-force Distribution (EBD) dan  sistem keselamatan Bantuan Brek. Sistem Brake Override baru itu memastikan bahawa kuasa enjin akan dipotong apabila kedua-dua brek dan pemecut ditekan serentak.

Subaru-XV-Crosstrek6

Previous post

Neelofa Terima Volkswagen Passat R-Line Special

Next post

Porsche Mewujudkan 1,400 Peluang Pekerjaan Baharu Dengan Mission E

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *