Berita Auto

Porsche Mewujudkan 1,400 Peluang Pekerjaan Baharu Dengan Mission E

Mission E mengambil Porsche ke masa hadapan sebagai jenama majikan juga. Syarikat itu akan mengambil lebih daripada 1,400 pekerja baru di rantau Stuttgart untuk bekerja dengan pembangunan dan pengeluaran kereta sukan semua-elektrik pertama dari Porsche. Syarikat itu merancang untuk mengambil pakar-pakar dalam bidang pendigitalan, e-mobiliti, mobiliti pintar dan sambungan kenderaan.

P15_0784_a5_rgb

Porsche juga akan memberi tumpuan kepada usaha mengaji perancang pengeluaran pakar Factory 4.0 dan pengeluaran digital dan akan mengambil lebih daripada 100 pakar-pakar IT juga.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_20160610

Selain itu, syarikat yang baru ditubuhkan Porsche Digital GmbH tidak lama lagi akan menawarkan 50 peluang pekerjaan kepada individu kreatif dalam usaha untuk mengintegrasikan teknologi terkini ke dalam penyelesaian mobiliti bagi segmen kenderaan premium. Akhirnya, Porsche akan memberi pertambahan pelatih daripada 150 kepada 220. Porsche menawarkan tugasan yang mencabar dan persekitaran kerja yang moden untuk menarik individu yang paling berbakat. Pelbagai program untuk memastikan keserasian profesion dan kehidupan keluarga direka untuk melanjutkan daya tarikan syarikat sebagai majikan.

P15_0786_a5_rgb

Porsche AG telah mendua kali gandakan tenaga kerja mereka sejak 2010. Pengeluar kereta sukan mengaji 26,200 orang pada akhir Jun 2016. Syarikat itu telah memulakan kursus penyatuan tahun ini. Walau bagaimanapun, langkah-langkah perancangan juga termasuk pertumbuhan berterusan bilangan pekerja. Perkembangan ini dipandu oleh model Mission E, yang akan masuk pengeluaran di Zuffenhausen pada akhir dekad ini.

P15_0787_a5_rgb

Walau bagaimanapun, pengetahuan tambahan, serta sebilangan pekerja yang mendekati perkara-perkara dalam cara yang baru, juga diperlukan untuk transformasi digital yang memberi kesan kepada produk dan perkhidmatan, pelanggan dan operasi runcit, syarikat dan proses-prosesnya dan orang-orang dan budaya.

P15_0788_a5_rgb

Previous post

Subaru XV Crosstrek Dalaman Besar Dan Versatile

Next post

Siri GT Asia Umum Kategori Baharu Bagi Musim 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *