Konsep / Lakaran / Intipan

VW Budd-e Terima ‘Anugerah Tahunan Interior Design ‘ Untuk Kereta Konsep

Konsep dalaman futuristik showcar BUDD-e showcar, yang diumumkan di pameran CES di Las Vegas pada bulan Januari, menerima anugerah ‘Interior Design of the Year – Kenderaan Konsep  ‘. Anugerah itu disampaikan di ‘Automotive Interiors Expo 2016’ di Stuttgart di mana pereka yang terbaik di dunia, inovasi dan produk di arena dalaman automotif diberi penghormatan.

Pada awal tahun ini, Volkswagen menunjukkan gambaran tentang apa kereta elektrik masa depan dari jenama Volkswagen yang mungkin kelihatan seperti di Las Vegas dengan kereta menunjukkan inovatif, BUDD-e. Apakah ciri-ciri konsep futuristik adalah konsep intuitif  operasi  instrumen dan operasi konsep dan keringanan di dalam.

Selepas membuat gesticulation untuk membuka pintu gelongsor, pemandu memasuki dalaman lounge kereta yang lebih anggun. Sebagai contoh, jika penumpang hadapan mahu bercakap dengan penumpang belakang, dia boleh pusing kerusi sepusingan. Di belakang, dua kerusi konvensional dan satu permukaan kerusi diletakkan memanjang di atas permaidani lembut. Monitor format besar 34-inci juga bersepadu di dinding sebelah kereta Volkswagen.

 

Previous post

Mercedes-Benz Malaysia Lancarkan Pusat Proven Exclusivity

Next post

Audi Dedah A5 Dan A5 Coupe Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *