Berita Auto

Unit Showroom Subaru Outback Dari RM199k

Subaru Outback asal menubuhkan template untuk banyak model crossover kompetitif yang mengikutinya dan generasi baharu Outback 2015 mengukuhkan lagi perpaduan antara kereta penumpang dan SUV, sifat-sifat yang pembeli crossover Malaysia kehendaki. Outback mencontohi penguasaan  kejuruteraan kenderaan luar Subaru berorientasikan, bukan hanya untuk merentasi tanah tinggi dan Symmetrical All-Wheel Drive standard, tetapi juga untuk pelbagai maklumat yang membantu membuat ia lebih mudah untuk memuatkan dan membawa kargo dan barang-barang seperti DIY perabot dan basikal. Dengan X-Mode, Hill Descent Control dan Hill Start Assist menambah Symmetrical All-Wheel Drive untuk membantu pemandu dalam mengemudi jalan raya kasar, permukaan licin atau curam, Outback ini adalah sebuah kenderaan istimewa dan harus sekurang-kurangnya dipandu uji.

Subaru-Outback-3

Sekarang dengan bilangan unit yang terhad, harga jualan adalah hanya RM199,900 harga atas jalan tanpa insurans (Semenanjung Malaysia). Ini adalah unit yang tidak berdaftar dan tahun pembuatan adalah 2015.

Subaru-Outback-4
Unit-unit ini telah digunakan untuk paparan di showroom  dan tinggal hanya 4 unit sahaja! Jadi ianya hanya sementara stok masih ada!

Jaminan kilang kekal pada 5 tahun / 100,000kms dari tarikh pendaftaran dengan 5 tahun buruh percuma. Unit-nit ini  boleh didapati di Motor Image Showrooms PJ & Cheras.

Sila hubungi Hisham 019-780 7881 untuk temujanji untuk melihat dan memandu uji.

Subaru-Outback-1

The Subaru Outback is smart easy-to-maneuver off-road-capable stationwagon. The Outback provides the crisp car-like handling with the versatility of an SUV. The 8.7 inches of ground clearance is higher than for many large SUVs and crossovers while maintaining a low step-in height.

Total passenger volume of 105.4 cu. ft. and maximum cargo capacity of 71.3 cu. ft. (with the standard 60/40 split rear seatbacks folded) rivals that of larger, heavier vehicles. The Outback also features a rear cargo area that is deeper and wider than in many competing SUVs.

Previous post

BMW Group Malaysia Perkenalkan BMW X5 xDrive40e Baharu

Next post

Volkswagen Tiguan Adalah Salah Satu Kereta Eropah Paling Selamat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *