Gaya Hidup

Proton Preve Sekarang di Chile

Dengan objektif yang jelas untuk meninggalkan kesan yang kekal dalam pasaran automotif tempatan, Andes Motor, anak syarikat Kumpulan Kaufmann bersama-sama dengan pengeluar Malaysia PROTON Holdings Berhad ( “PROTON”), pemilik jenama sukan British, Lotus, melancarkan Proton Prevé di Chile.

Encik Khalid Yusof - Director of Transformation Office & Head International Sales Division of PROTON with lucky draw winner

Prevé (pray-vay) berasal dari bentuk perkataan Inggeris ‘Prove’, yang bermaksud untuk buktikan atau menawarkan bukti, yang dengan tepat adalah apa yang PROTON telah bercita-cita untuk mencapai dengan reka bentuk yang bergaya dan pelbagai ciri-ciri keselamatan aktif dan pasif .

Launch in Chile

“Dengan Andes Motor, pengedar terkemuka bas, lori dan kereta mewah Chile, ditambah pula dengan rangkaian pengedar yang luas menyediakan jualan dan perkhidmatan selepas jualan sebagai rakan kongsi kami, kami yakin bahawa kemasukan semula kami ke pasaran Chile akan berjaya,” kata Dato ‘Ahmad Fuaad Kenali, Ketua Pegawai Eksekutif PROTON.

Encik Khalid Yusof - Director of Transformation Office & Head International Sales Division of PROTON and Chief Executive Officer of Andes Motors, Alexander Kohler A

Previous post

Volvo XC90 T8 Twin Engine Versi CKD Dilancarkan - Harga Dari RM403,888

Next post

Ferrari Dapat Rekod Nombor Anugerah Untuk Enjin V8 Dan V12 Mereka

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *