Gaya Hidup

Hyundai Motor Company Dinamakan Newsweek Top Green Company

Hyundai Motor Company telah diberi penghormatan Newsweek Green Rankings 2016, dicipta bersama dengan Corporate Knights dan HIP Investor. Sejak tahun 2009, Newsweek Green Rankings telah menjadi salah satu ranking alam sekitar korporat dunia, yang menilai 500 syarikat terbesar dagangan awam di Amerika Syarikat dan 500  syarikat terbesar dagangan awam di seluruh dunia dalam prestasi alam sekitar secara keseluruhan.

Newsweek Green Rankings 2016 mengukur prestasi alam sekitar syarikat awam yang besar menggunakan lapan petunjuk prestasi utama yang jelas. metodologi yang jelas dan berasaskan peraturan, dan proses itu memenuhi ujian yang diulangi oleh pihak ketiga. Markah keseluruhan syarikat adalah purata wajaran lapan markah KPI mereka.

Hyundai Blue Drive adalah pelbagai produk ekologi dan teknologi yang direka untuk meningkatkan kecekapan bahan api. Blue Drive adalah strategi Hyundai untuk membangunkan kenderaan rendah karbon dan cekap bahan api yang mengurangkan penggunaan bahan api kenderaan dan mengurangkan pelepasan karbon dioksida, dengan itu memenuhi keperluan sosial untuk kedua-dua pergerakan dan pemeliharaan alam sekitar.

 

 

 

Previous post

Hak Bercakap Gah Baru Automotif

Next post

3 Abdul Kereta Kita Buat Lawak / Borak Forester

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *