Gaya Hidup

Aston Martin 5 Tahun Kerugian

Aston Martin baru sahaja mengumumkan bahawa syarikat itu mencatatkan kerugian sebelum cukai sebanyak 127.9 juta pound pada 2015,  5 tahun berturut-turut syarikat itu telah gagal untuk membuat keuntungan, kerana bilangan kereta yang dijual jatuh dan pelaburan perkembangan. Pada tahun 2014, syarikat itu melaporkan kerugian sebelum cukai sebanyak 71.8 juta pound.

aston martin DB11a

Aston Martin hanya jual 3,615 kereta tahun lepas, turun daripada 3,661 pada tahun 2014. Syarikat itu berharap untuk melihat peningkatan kira-kira 20% dalam pendapatan teras kerana ia bermula menjual DB11 baru. Syarikat itu juga membuat pelaburan yang besar untuk membina sebuah model crossover DBX baru di fasiliti baru di Wales sebagai sebahagian daripada rancangan untuk menambah daya tarikan di luar kereta sport tradisinya.

aston martin DB11b

 

DB11 mempamerkan bahasa reka bentuk segar dan tersendiri, merintis aerodinamik dan dikuasakan oleh enjin  5.2 liter twin-turbocharged V12 baharu direka sendiri. Dibina lebih ringan, lebih kuat, dan struktur aluminium baharu yang lebih ruang, DB11 adalah model DB yang paling berkuasa, paling berkesan dan paling dinamik, berbakat dalam sejarah Aston Martin. Oleh itu, ia adalah Aston Martin yang benar-benar baharu sejak pengenalan DB9 pada tahun 2003.

aston martin DB11d

 

Previous post

Hanya SUV Kecil Tucson Akan Menerima Penilaian Terbaik Oleh Kedua-dua Pemandu Dan Penumpang Ujian Kecil Overlap Crash Oleh IIHS

Next post

Honda CR-V Akan Dapat 7 Kerusi Pada 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *